چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1079636
۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹
سنجان

حوزه / همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مدارس علمیه خواهران استان مرکزی، مراسم جشن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع)، مراسم جشن و سرور در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان با حضور طلاب برگزار گردید.

این مراسم باتلاوت آیات سوره کوثر آغاز و با مولودی در مدح و وصف کریم اهل بیت(ع) توسط خانم زهره‌بند ادامه یافت.

مدرسه علمیه کوثر زرندیه:

به همت جمعی از مبلغین مدرسه علمیه کوثر زرندیه جشن روزه اولی‌ها در مسجد محله حکیم آباد با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام شیخ زاده برنامه شاد برای دختران روزه اولی اجرا نمود و در ادامه اجرای مسابقه، سرود سلام فرمانده، اهدای جوایز و نماز جماعت و افطار برگزار شد.

چند خبر کوتاه از مدارس علمیه خواهران استان مرکزی

مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) ساوه:

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و به نیت سلامتی امام زمان(عج)، تعداد ۳۵۰‌ پرس غذای گرم در آشپزخانه مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شهرستان ساوه توسط خیرین طبخ و به همراه خرما بخشی از آن به مرکز نیکوکاری و کانون عمومی خدمت رضوی و گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) اهدا شد و برخی از آن نیز میان خانواده‌های تحت حمایت این مرکز توزیع شد.

چند خبر کوتاه از مدارس علمیه خواهران استان مرکزی

مدرسه علمیه الهیه ساوه:

همزمان با فرا رسیدن میلاد پرخیر و برکت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) و طبق سنوات گذشته مدرسه علمیه الهیه شهرستان ساوه امسال نیز در راستای ترویج سنت افطاری ساده این مراسم را با همکاری طلاب مدرسه برگزار کرد.

جمعی از طلاب در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) سفره اطعام و افطاری ساده را با نام و یاد آن حضرت و توسل به ایشان برپا کردند.

چند خبر کوتاه از مدارس علمیه خواهران استان مرکزی

مدرسه علمیه مهدیه خنداب:

همزمان با میلاد سراسر نور امام حسن مجتبی(ع) آیین افطاری به همراه برنامه جزء خوانی، مولودی، قرائت نماز جماعت به امامت امام جمعه شهرستان خنداب در سالن اجتماعات مدرسه علمیه مهدیه برگزار شد.

چند خبر کوتاه از مدارس علمیه خواهران استان مرکزی

مدرسه علمیه امام خمینی آشتیان :

به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) مراسم جشنی با عنوان جشن روزه اولی‌ها با همکاری مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) آشتیان، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش این شهرستان در سالن خانه معلم برگزار شد.

چند خبر کوتاه از مدارس علمیه خواهران استان مرکزی

موسسه آموزش عالی ریحانة النبی (س) اراک:

همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع)، ضیافت افطاری، همراه با محفل جزء خوانی قرآن کریم و سخنرانی و مولودی خوانی مداح اهل بیت(ع) و نماز جماعت، با حضور طلاب، برگزار شد.

در این مراسم، به فرزندان طلاب (روزه اولی‌ها) و دیگر فرزندان حاضر در ضیافت افطاری، جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha