چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: حضور ملت ایران در صحنه های ملی برای حراست از این نظام است نه چیز دیگری که دشمنان اسلام می گویند، لذا از مسئولان تقاضا داریم که رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اولویت اصلی آنان‌ باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: همه امید داریم که خداوند در ماه مبارک رمضان ما را مورد بخشش قرار دهد.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه در این روزها نباید فقرا را فراموش کنیم، گفت: در روزهای گذشته شاهد تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم بودیم که یکی از این رزمندگان از فرزندان خطه کردستان بود که در راه دفاع از حریم امامت و ولایت جان خود را فدا کردند و به دست رژیم صهیونیستی در سوریه به شهادت رسیدند و بی شک این جنایت زمینه ای برای از بین رفتن صهیونیست ها در آینده ای نزدیک خواهد شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مردم کردستان مردمانی نوع دوست و خیر هستند و امیدواریم فردا در جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان حضوری تاریخی داشته‌ باشند.

ماموستا رستمی عنوان کرد: حضور ملت ایران در صحنه های ملی برای حراست از این نظام است نه چیز دیگری که دشمنان اسلام می گویند لذا از مسئولان تقاضا داریم که رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اولویت اصلی آنان‌ باشد.

امام جمعه سنندج در ادامه با اشاره به شعار سال، گفت: مبارزه با فساد اداری، ایجاد اشتغال برای نسل جوان، رسیدگی به مشکلات حاشیه‌نشینان، حمایت از سرمایه‌گذاران، رفع موانع تولید و... از راه‌های عملی تحقق شعار امسال است.

وی در بخشی دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به تعطیلی فرودگاه سنندج، خطاب به استاندار کردستان یادآور شد: ۴ ماه است که این فرودگاه تعطیل است و باید هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

امام جمعه شهرستان سنندج در پایان به برخی از مشکلات موجود در کردستان اشاره کرد و خواستار رفع سریع آنها توسط استاندار و دیگر نهادهای دولتی و خصوصی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha