دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اکنون رژیم صهیونیستی به ضعیف‌ترین حالت ممکن تبدیل‌شده، که نه‌ فقط با فلسطینی‌ها بلکه با خودشان نیز درگیر هستند و احزاب درون اسرائیل به جان هم افتاده‌اند که این نشان‌دهنده حرکت رو به افول این رژیم کودک کش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: حضرت علی(ع) الگوی بزرگی برای مسلمانان جهان است.

وی افزود: در هیچ دین و آیینی و هیچ تاریخی، شخصی مثل حضرت علی(ع) وجود ندارد و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و تلاش کنیم تا مسیر و راه این امام بزرگوار را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: ما می‌توانیم با مطالعه نهج‌البلاغه و تدبر در آن، قدم در مسیر حضرت علی (ع) گذاشته و با الگو گیری از این امام عظیم الشأن حرمت این شخصیت را نگه‌داشته و راه و مسیر درست زندگی را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: حضرت علی(ع) فصل الخطاب بودند و از نظر علم و دانش و خضوع و خشوع بی‌نظیر و ویژه بودند و نهایت عظمت ایشان برای ما قابل‌درک و فهم نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به‌روز قدس، تصریح کرد: روز قدس فقط مخصوص ملت ایران نیست و مسلمانان جهان در روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس و راهپیمایی در این روز، فضا را برای رژیم صهیونیستی تغییر داد و سبب شد مقاومت در کشور فلسطین اشغالی شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: با شکل‌گیری مقاومت و مبارزه فلسطینیان با صهیونیست‌ها، حرکت رژیم صهیونیستی کند شده تا حدی که این رژیم غاصب مجبور شد تا کرانه باختری و غزه را به خود فلسطینی‌ها واگذار کند و از جنوب لبنان عقب‌نشینی کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اکنون رژیم صهیونیستی به ضعیف‌ترین حالت ممکن تبدیل‌شده، که نه‌ فقط با فلسطینی‌ها بلکه با خودشان نیز درگیر هستند و احزاب درون اسرائیل به جان هم افتاده‌اند که این نشان‌دهنده حرکت رو به افول این رژیم کودک کش است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha