دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم بجنورد

حوزه /سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم بجنورد با حضور نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم با عرضه ۲ هزار عنوان کتاب با تخفیف ۱۵ تا ۴۰ درصدی از ۱۹ فروردین‌ به مدت هفت روز تا ۲۵ فروردین‌ از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دانشگاه پیام نور بجنورد دایر است. در این نمایشگاه محصولات فرهنگی و قرآنی، کتب دینی و ادعیه عرضه می‌شود.

بخش هنرهای قرآنی نمایشگاه، شامل اجرای تواشیح، کتابت قرآن کریم و خوشنویسی قرآنی و بخش خدمات قرآنی شامل پاسخگویی به سؤالات دینی و قرآنی، کرسی تلاوت قرآن کریم و مشاوره دینی فعال است.

در این نمایشگاه که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی فعال‌شده است، انتشارات به نشر، قلم آذین و کتاب رسان از خراسان رضوی، باغ کاغذی و مدافعان از بجنورد و همچنین تعدادی از مؤسسات عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی و همچنین آموزشگاه طراحی مد و لباس اسلامی محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

دعوت نماینده ولی فقیه از خانواده ها

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در حاشیه افتتاح سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم در بجنورد، اظهار داشت: افتتاح سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم در بجنورد هم‌زمان با ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای آشنایی بافرهنگ قرآنی و انس با قرآن است.

وی با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر، افزود: مردم در شب‌های قدر می‌توانند ضمن شب‌زنده‌داری و برنامه‌های عزاداری از این نمایشگاه هم که در مکان دانشگاه پیام نور بجنورد قرار دارد بازدید کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: بازدید از این نمایشگاه و خرید کتاب افزون بر آشنایی خانواده‌ها بافرهنگ قرآنی سبب ترغیب و دلگرمی ناشران می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۲ هزار عنوان کتاب در قالب ۲۰ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف و همچنین قرآن، ادعیه، کتاب داستان مرتبط و همچنین محصولات قرآنی عرضه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: نمایشگاه‌ قرآن کریم فرصت مناسبی برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در بین خانواده‌ها به‌ویژه نسل نوجوان و جوان است و سبب دوری این نسل از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha