دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حمید رفیعی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: روز قدس، روز حمایت از مظلوم و اعلام انزجار مسلمانان از استکبار جهانی و حامیان حلقه‌به‌گوش آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی شب گذشته در مراسم ضیافت افطاری علمای اهل تسنن و شیعه خراسان شمالی که با موضوع وحدت و مقاومت در محل حسینیه شهدا بجنورد برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، اظهار داشت: مسلمانان با راهپیمایی روز قدس، لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازند.

وی افزود: مسلمانان به‌ویژه مردم مؤمن، روزه‌دار و متدین ایران اسلامی با راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام رفیعی اضافه کرد: فلسفه راهپیمایی روز قدس، حمایت از مظلوم و مظلومان عالم به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین است و در شرایطی که رژیم صهیونیستی، جلادان و سربازان بی‌رحم این رژیم دست به هر جنایتی می‌زنند، شایسته است مسلمانان در راهپیمایی روز قدس حضوری حماسی داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایش مولای متقیان علی(ع) در نامه ۴۷ نهج‌البلاغه که در بخشی از آن فرموده‌اند «همواره دشمن ظالم و یار و مددکار مظلوم باشید»، اظهار کرد: بر همه لازم است که دشمن ظالم و یاور مظلوم باشند.

حجت‌الاسلام رفیعی، با اشاره به اهمیت وحدت بین مسلمانان به‌ویژه مسلمانان شیعه و سنی، تصریح کرد: وحدت شیعه و سنی پایه‌های قدرت‌های باطل را به لرزه در می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: ترس و وحشت رژیم باطل از اتحاد و انسجام مسلمانان به حدی است که برای از بین بردن این وحدت دست به هر حیله و مکری می‌زند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت موجود در بین شیعه و سنی، یادآور شد: اهمیت وحدت و انسجام بین مسلمانان، ضرورت حضور در مراسم روز قدس را صدچندان می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha