یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک وظیفه دینی و انسانی است و با حضور در این راهپیمایی حقانیت ملت فلسطین و مظلومیت آنها به گوش جهانیان و مجامع جهانی خواهد رسید.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: قدس خط قرمز جهان اسلام در عصر کنونی محسوب می شود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران گفت: بی شک بازگشت دوباره مسجدالاقصی به دامن اسلام از راه مقاومت امکان پذیر خواهد بود، زیرا رژیم صهیونیستی در عمل نشان داده که تنها زبان زور را می فهمد، لذا جهان اسلام برای پیروزی بر رژیم اشغالگر اسرائیل به انسجام واقعی به معنای درست نیازمند است.

استاد حوزه با اشاره به اینکه برخی از کشورهای اسلامی با رفتارهای سیاسی خود به نوعی در حق ملت فلسطین خیانت می کنند، افزود: هرگونه عادی‌سازی روابط با صهیونیست ها به نوعی خیانت به قرآن و اسلام است و همین کار زمینه ساز تفرقه در بین مسلمین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این روزها اسرائیل غاصب به شدت در تزلزل به سر می برد و شکست آنها و پیروزی جبهه مقاومت نزدیک است لذا امروز همه ایمان داریم که اسرائیل فاسد در مسیر سراشیبی و سقوط قرار گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک وظیفه دینی و انسانی است و با حضور در این راهپیمایی حقانیت ملت فلسطین و مظلومیت آنها به گوش جهانیان و مجامع جهانی خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha