پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
روز قدس

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان تصریح کرد: روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیزم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه ای آورده است:

«وَ لا تَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین»سوره اسراء آیه ۸۱

رژیم صهیونیستی و ظالمان عاقبتی جز زوال و نابودی ندارند و برتری با مسلمانان فلسطین است.

امام خامنه ای ( مد ظله العالی): قاطعانه می گویم حرکت رو به زوال رژیم صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت. 17 فروردین 1400 ۱۴۰۰

روز قدس نشان‌دهنده صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده؛ صهیونیزم است که به وسیله دست متجاوز اشغالگران، مداخله‌کنندگان، قدرت‌های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است. روز قدس یک روز جهانی است با یک پیام جهانی، که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای همه ایرانیان و مسلمانان و بلکه همه عالم یادآور روز مهمی است یعنی روز قدس، روز اسلام، روزی که بنیان آن را حضرت امام خمینی (ره) به یادگار گذاشت که هدف آن آزادی قدس شریف است. آزادی قدس، نه تنها یک آرمان یا هدف متعالی، بلکه یک مؤلفه گفتمان ساز در میان منادیان آزادی و حق طلبی در جهان محسوب می‌شود.

در روزهای اخیر رژیم صهیونسیتی با یورش وحشیانه علیه معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی و همچنین جنایت علیه نمازگزاران روزه‌دار و دستگیری تعدادی از شهروندان فلسطینی، موج جدیدی از بیداری اسلامی را به وجود آورده، به‌گونه‌ای که این رژیم جعلی بدترین و تلخ‌ترین روزهای پرآشوبِ خود را سپری می‌کند و هر روز به زوال و نابودی نزدیک تر می شود.

امیدواریم خون شهدای عزیز مدافع حرم همچون شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی، نوید نابودی رژیم جعلی در سال جدید باشد.

امسال نیز طلاب و روحانیون بسیجی استان کردستان به همراه سایر اقشار مختلف در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند یافت و با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین را فریاد زده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha