سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
روز قدس

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام در بیانیه‌ای، از همه اقشار مردم برای حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، مدیر حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام، در بیانیه‌ای از همه اقشار مردم برای حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی» : امروز مسئله‌ فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است.

روز جهانی قدس، روز خروش امت اسلامی علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی و میراث و ابتکار راهبردی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، روز تجلی جهاد مسلمین جهان علیه ظلم و کفر استکبار و روزی سرنوشت‌ساز برای اتحاد جهان اسلام محسوب می‌شود تا ملت‌های مسلمان، فریاد دادخواهی خود را در جهان طنین‌انداز کنند و همچنان پرچم مقابله با مستکبران عالم را برافراشته نگاه دارند و در این بین انقلاب اسلامی ایران همواره پرچمدار حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده است.

بیش از هفت دهه است که صهیونیست‌ها با حمایت دولت‌های استعمارگر غربی و سکوت سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری ضمن اِشغال فلسطین، پاره تن جهان اسلام و تشکیل دولتی جعلی، مردم آن را آواره و نخستین قبله‌گاه مسلمین را با کشتار و جنایت اشغال کرده‌اند.

یورش‌های وحشیانه اخیر نیروهای رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان در مسجدالاقصی و حمله به نمازگزاران روزه‌دار و دستگیری تعدادی از شهروندان فلسطینی، موج جدیدی از بیداری اسلامی را به وجود آورده، به‌گونه‌ای که این رژیم سخت‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند.

در شرایط کنونی که سرزمین‌های اشغالی از یک سو دستخوش بحران‌های داخلی و اعتراضات بی‌سابقه مردمی است، راهپیمایی جهانی روز قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان می‌شود و خشم و عصبانیت اِشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم می‌زند.

به فضل الهی، توطئه‌های نظام سلطه در اکثر موارد ناکام مانده و صحنه‌ حوادث فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و افغانستان و فرار عده قابل توجهی از غاصبان صهیونیستی از سرزمین فلسطین نیز به وضوح نشان می‌دهد جبهه مقاومت، همچنان با قدرت و تأثیر گذار پیش می‌رود.

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان، ضمن درود به روح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با رهبر حکیم و توانمند جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) و همچنین محکومیت اِشغال، تجاوز، ستم و کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط این رژیم منحوس، از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران و امت اسلام برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن‌شکن روز قدس دعوت به عمل آورده و رجاء واثق دارد اتحاد ملت‌های مسلمان به سال‌ها اِشغال این سرزمین مقدس پایان خواهد داد.

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha