شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
جلسات قرآنی مدرسه علمیه قروه

حوزه / مدیر مدرسه علمیه قرآنی امیرالمومنین(ع) قروه گفت: کادر و طلاب مدرسه علمیه قروه در شب‌های ماه مبارک رمضان محفل اُنس با قرآن با عنوان "کاروان نور" را در روستاها و مناطق اطراف شهرستان قروه برگزار کردند.

حجت الاسلام وحید داوری مدیر مدرسه علمیه قرآنی امیرالمومنین(ع) قروه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اقدامات این مدرسه علمیه در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: کادر و طلاب مدرسه علمیه قروه در شب‌های ماه مبارک رمضان محفل اُنس با قرآن با عنوان "کاروان نور" را در روستاها و مناطق اطراف شهرستان قروه برگزار کردند.

وی با بیان اینکه این برنامه با استقبال خوب مردم مواجه شد، گفت: طبق این برنامه هر شب طلاب با حضور در یکی از روستاها، محل اُنس با قرآن را برگزار می‌کردند که فضایی معنوی در مناطق حاکم می‌شد.

حجت الاسلام داوری با اشاره به اینکه مدرسه علمیه قروه از مدارس قرآنی حوزه علمیه همدان می‌باشد، خاطرنشان کرد: طلاب پایه اول مدرسه علمیه قروه همگی از حافظان قرآن هستند و در این مراسم‌ها نیز به خوبی از این ظرفیت استفاده شود و پرسش و پاسخ آیات قرآن توسط مخاطبان از طلاب انجام شد.

از نکات جالب در این مراسم‌ها، حضور حجت الاسلام داوری و معاونین مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) بود که خود از حافظان قرآن می‌باشند و تبدیل به مشوقی برای طلاب و همچنین جوانان علاقه‌مند به حضور در حوزه شده است.

برگزاری جلسات محفل اُنس با قرآن به همت مدرسه علمیه قروه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha