شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سنجان

حوزه / به همت کانون نورالثقلین شهید کبیری، ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از اساتید، معاونین مدیریت حوزه علمیه خواهران، بانوان شهر سنجان و طلاب و فارغ التحصیلان این مدرسه به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت کانون نورالثقلین شهید کبیری، شب گذشته ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از اساتید، معاونین مدیریت حوزه علمیه خواهران، بانوان شهر سنجان و طلاب و فارغ التحصیلان این مدرسه به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان برگزار شد.

این برنامه معنوی همراه با جزء خوانی قرآن کریم توسط اعضای کانون نورالثقلین آغاز شد و با مناجات خوانی و عزاداری و روضه‌خوانی ادامه پیدا کرد.

مدرسه علمیه حضرت زهرا سنجان (س) میزبان ضیافت افطاری طلاب

خانم زهره‌بند در این مراسم با اشاره به لزوم بهره‌مندی از لحظه لحظه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: به مراتب اعمالی که در ماه رمضان انجام می‌شود، فضیلت بیشتری نسبت به ماه‌های دیگر دارد و چه عملی بالاتر از کسب معرفت و شناخت امام(ع) وجود دارد.

وی با توجه به حقوق خانواده در رساله حقوق امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: از راه‌های رسیدن به قرب الهی، رعایت حقوق خویشان به خصوص رعایت حقوق پدر و مادر است.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: برخی فرزندان با والدین خود رفتار شایسته‌ای ندارند و هم چنین بعضی از والدین نیز نسبت به تربیت فرزندان خود کوتاهی می‌کنند، بعضی از همسران نیز حقوق یکدیگر را نادیده می‌گیرند و مشکلاتی را بر جامعه تحمیل می‌کنند و لذا اگر بتوانیم رساله حقوق امام سجاد(ع) را مطالعه و در زندگی به کار ببریم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

این مراسم با اقامه نماز جماعت و صرف افطاری و همچنین اهدای بسته فرهنگی به نوجوانان و روزه اولی‌ها به پایان رسید.

مدرسه علمیه حضرت زهرا سنجان (س) میزبان ضیافت افطاری طلاب

مدرسه علمیه حضرت زهرا سنجان (س) میزبان ضیافت افطاری طلاب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha