پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
البرز

حوزه/ مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر البرز از برپایی پویش ستاره های زمین خبرداد و گفت: در جریان اجرای پویش ستاره‌های زمین ۸۲۴ خانواده از البرز در این پویش شرکت کردند که انتظار می‌رود تا پایان ماه مبارک این میزان افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام دهقاندار مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر البرز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در البرز، از برپایی پویش ستاره‌های زمین خبرداد و اظهار داشت: در جریان اجرای پویش ستاره‌های زمین، تا کنون ۸۲۴ خانواده از البرز در این پویش شرکت کردند که انتظار می‌رود تا پایان ماه مبارک این میزان افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام دهقاندار افزود: استان البرز در جریان اجرای طرح پویش ستاره‌های زمین، رتبه ۱۰ را در میان استان‌های دیگر کشور کسب کرده است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت تمامی نهادهای متولی قرآن در جریان اجرای این طرح، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و موسسات قرآنی در جریان این پویش مشارکت ویژه‌ای دارند.

مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر البرز، با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، ترویج فرهنگ قرآنی است، خاظرنشان کرد: پویش سفره‌های زمین در قالب همخوانی سوره قدر در کنار سفره افطار و سحر با محوریت خانواده‌ها است.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها می‌توانند برای شرکت در این پویش فیلم و عکس همخوانی سوره قدر را به لینک setare۱۱۴.ir ارسال کنند و یا عدد شماره هشت را به شماره ۳۰۰۰۵۷۵۸ ارسال نمایند تا لینک وب سایت پویش برای آنها ارسال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha