شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجاب

حوزه/ مدیر مدرسه امام باقر (ع) کامیاران گفت: با مطالعه تاریخ ملی این مملکت به خوبی متوجه می شویم که بانوی ایرانی از ابتدای تاریخ تاکنون محجبه و با پوشش مناسب بوده است.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اظهار داشت: با مطالعه تاریخ ملی این مملکت به خوبی متوجه می شویم که بانوی ایرانی از ابتدای تاریخ تاکنون محجبه و با پوشش مناسب بوده است. از سوی دیگر قرآن کریم و اسلام درباره رعایت این واجب دینی سفارشات بسیاری دارد.

مدیر مدرسه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: بی حجابی و بدحجابی به نوعی توهین به داشته های دینی و ملی ماست که امروز در دستور کار استکبار و دشمنان این خدا قرار گرفته است.

حجت الاسلام حسینی افزود: در این میان نمی توان از نقش مخرب فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای در اشاعه بی حجابی غافل بود؛ فضای مجازی با مدیریت غربی ها و جریان جهانی صهیونیسم در تلاش است که جایگاه زن مسلمان و ایرانی را تحلیل و تخریب کند و در این راستا دشمن تاکنون میلیارد ها دلار در این باره هزینه نمود است.

وی تصریح کرد: ظاهر شدن با پوشش غیر اسلامی و هنجارشکنان در سطح جامعه به نوعی پیاده کردن برنامه های دشمن برای به حاشیه بردن دین و از سوی دیگر ضربه زدن به اساس و بنیان خانواده ها می باشد.

مدیر مدرسه امام باقر (ع) کامیاران گفت: امروز دشمن در فضای مجازی به صورت یک برنامه ریزی بلند مدت ارکان مهم جامعه بخصوص خانواده مورد هجمه قرار داده‌اند که یکی از آن‌ها اشاعه بی‌حجابی و دیگری تشویق زوجین به تک فرزندی یا نداشتن فرزند است؛ عملی شدن این توطئه دشمن می‌تواند ضربات جبران ناپذیری و پیکره جامعه اسلامی وارد می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha