چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
محفل انس با قرآن کریم

حوزه/ خانم کرباسی از برگزاری محفل نورانی انس با قرآن کریم و تجلیل از طلاب برگزیده جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در جشنواره بین المللی قرآنی حدیثی جامعةالمصطفی در این برنامه خبر داد.

خانم رسل کرباسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: محفل نورانی انس با قرآن کریم به همت اداره قرآن و حدیث جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

وی افزود: در این محفل نورانی سرکار خانم برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و معاونان و مدیران مراکز و مدارس حضور دارند و مهمان ویژه این محفل، استاد مهدی فروغی قاری بین الملل و حافظ کل قرآن کریم است.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: این برنامه با حضور فعالان قرآن از جمله طلاب روزانه و خوابگاهی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها روز سه شنبه ۲۸ فروردین مصادف با ۲۷ ماه مبارک رمضان ساعت ۱۶:۳۰ در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار می شود.

کرباسی یادآور شد: بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی قرآنی حدیثی جامعةالمصطفی، اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با حضور خیل عظیمی از طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم در رشته‌های شفاهی حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل و نیز مسابقات کتبی تفسیر، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار شد.

وی تصریح کرد: طلاب غیر ایرانی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها همچون سال‌های گذشته با شرکت در این جشنواره که در دو بخش معارفی(کتبی) و شفاهی برگزار شد، با شرکت‌کنندگان مختلف این مسابقه از جمله نیجریه، نیجر، ماداگاسکار، تانزانیا، هند، عراق، پاکستان، افغانستان و.. .به رقابت پرداختند که ۱۲ نفر از بانوان طلبه برگزیده و یا شایسته تقدیر شدند.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان عنوان کرد: در این محفل قرآنی، طلاب برگزیده این جشنواره بین المللی قرآنی حدیثی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha