دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1082185
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
حجت الاسلام سید ابراهیم فاطمی نسب مدیر مدرسه مدینه العلم کاظمیه یزد

حجت الاسلام فاطمی نسب مدیر مدرسه مدینه العلم کاظمیه یزد گفت: با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده، طلاب و کادر مدینة العلم کاظمیه در قالب دو کاروان به عتبات عالیات مشرف خواهند شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، از اعزام طلاب مدرسه مدینه العلم کاظمیه به عتبات عالیات خبر داد و گفت: با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده، طلاب و کادر مدینه العلم کاظمیه در قالب دو کاروان و تحت نظارت سازمان حج و زیارت با حضور مدیر اجرایی، روحانی و مداح به عتبات عالیات مشرف خواهند شد.

مدیر مدرسه مدینه العلم کاظمیه یزد اظهار کرد: طبق برنامه زمانبندی، کاروان طلاب در نجف اشرف، کربلای معلی، کاظمین و سامرا، برنامه های متعدد علمی، تربیتی و زیارتی خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: زیارت حرم اهل بیت علیهم السلام، علمای مدفون در جوار حرم ها، وادی السلام، تشرف به مساجد کوفه و سهله، زیارت مزار اصحاب و یاران اهل بیت علیهم السلام، حضور در اماکن و مشاهد مشرفه در تمام شهرهای زیارتی از برنامه های این سفر زیارتی می باشد.

فاطمی نسب بازدید از حوزه علمیه نجف، دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در عراق و دیدار با برخی مراجع عظام و اساتید حوزه علمیه نجف را از دیگر برنامه های این سفر بر شمرد و گفت: هدف از این سفر که در بین آن جلساتی برای بیان مسائل اخلاقی و آموزه های اجتماعی دین نیز تشکیل خواهد شد، ارتقای بنیه علمی و معنوی طلاب می باشد.

مدیر مدرسه مدینه العلم کاظمیه یزد ادامه داد: برای تعطیلی دروس در این ایام کلاس های جبرانی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه این سفر به صورت زمینی و از مرز مهران صورت خواهد گرفت، ادامه داد: حرکت کاروان پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه از یزد بوده و پرداخت هزینه سفر، با رایزنی های انجام شده، به صورت اقساط بلند مدت خواهد بود.

فاطمی نسب در پایان ضمن تشکر از والدین طلاب به خاطر همراهی با برنامه های مدرسه، اظهار داشت: بر خود لازم می دانم از همکاری و زحمات متولی مجموعه، مدیر حوزه علمیه استان یزد، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت یزد و مدیر حج و زیارت استان یزد تقدیر و تشکر کنم که انصافا برای برگزاری این اردو، نهایت محبت و همکاری را با مدینة العلم کاظمیه داشتند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha