شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یادواره

حوزه/ فرمانده پیشکسوت ارتش در دوران دفاع مقدس بر بیان جنبه های اعتقادی و اخلاقی دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: باید این جنبه ها و اهداف برای نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سرتیپ غلامحسین دربندی، فرمانده پیشکسوت ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس امروز در یادواره ۱۲۰۰ شهید ارتش لرستان در دوران دفاع مقدس که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، گفت: شهید صیاد شیرازی از فرماندهان مکتبی بود که در طراحی عملیات های نظامی بی نظیر بود.

وی مهربانی، تواضع ، ولایت مداری ، هوش بالا و شجاعت را از ویژگی های بارز شهید صیاد شیرازی برشمرد و اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا سیره شهدا در جامعه به ویژه بین نسل نوجوان و جوان جامعه ترویج یابد.

فرمانده پیشکسوت ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن اوج بی رحمی خود را در دفاع مقدس در شکنجه و شهادت جوانان ما به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: رزمندگان ما با اسرا با مهربانی و رافت برخورد می کردند، اما دشمن سخت ترین شکنجه ها را به اسرای ما وارد می کرد.

وی با بیان اینکه جوانان این مرز و بوم شجاعانه در مقابل دشمنان جنگیدند، افزود: شهیدصیاد شیرازی در عملیات فتح المبین گفته بود چنان درسی به آمریکا می دهیم که تا آخر عمر فراموش نکند.

دربندی با اشاره به اینکه امروز جان برکفان نیروهای مسلح و بسیجیان آماده دفاع و پشتیبانی از آب و خاک و ناموس مردم هستند، گفت: به لطف الهی و حرکت در مسیر ولایت و اتحاد اجازه نخواهیم داد دشمن برای این سرزمین تصمیم بگیرد.

وی در پایان بر بیان جنبه های اعتقادی و اخلاقی دفاع مقدس تأکید و خاطر نشان کرد: باید این جنبه ها و اهداف برای نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha