پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1082464
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
قب

حوزه / امام جمعه کاشان، با بیان اینکه حفظ مرزهای عقیدتی اسلام بر عهده روحانیون است، گفت: شیطان با تمام یارانش به دنبال ربودن دین و اعتقادات جوانان کشور و تمام پیروان اهل بیت(ع) در سراسر دنیا هستند،  اما شهید سلیمانی به کمک مدافعان حرم، با تأمین امنیت ما در عراق و سوریه، مانع از رسیدن آمریکا و داعش به اهداف شومشان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی روز گذشته در دیدار با جمعی از علما و روحانیون منطقه کاشان و قم در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان، اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) در حدیثی معروف به حدیث مرابطه می‌فرمایند: حفظ ثغور و مرزهای عقیدتی اسلام بر عهده روحانیون است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به نقش سردار شهید سلیمانی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و نابودی داعش اشاره کرد و گفت: شیطان با تمام یارانش به دنبال ربودن دین و اعتقادات جوانان کشور و تمام پیروان اهل بیت(ع) در سراسر دنیا هستند، اما شهید سلیمانی به کمک مدافعان حرم، با تأمین امنیت ما در عراق و سوریه، مانع از رسیدن آمریکا و داعش به اهداف شومشان شدند.

وی با اشاره به جایگاه روحانیت، خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند: "شیطان، اولیای ما را هدف قرار داده، اما شیطان، به اهداف خودش در عصر غیبت نمی‌رسد" و این به جهت کمک شما به پیروان پیامبر(ص) و امام صادق(ع) است.

امام جمعه کاشان، خطاب به روحانیون با بیان اینکه تقویت و حفاظت از ایمان جوانان بر عهده شما است، اظهار کرد: از شما تقاضا دارم همانند خداوند متعال رحمت رحمانی نسبت به همه جوانان، خصوصا جوانان با تقوا، ارزشی و بسیجی داشته باشید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha