دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
داعش آمریکا

حوزه/ سعید فارس السعید، پژوهشگر مسائل اجتماعی و امنیت ملی سوریه، امروز پنجشنبه از اقدامات مشکوک آمریکا برای بازگرداندن تروریسم به منطقه خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سعید فارس السعید، پژوهشگر مسائل اجتماعی و امنیت ملی سوریه، امروز پنجشنبه از اقدامات مشکوک آمریکا برای بازگرداندن تروریسم به منطقه خبر داد.

وی در مصاحبه ای با بیان اینکه تحرکات نظامی نیروهای اشغالگر آمریکایی باعث نگرانی شده است، افزود: تحرکات نظامی مشکوک با هدف بازگرداندن گروه های تروریستی داعش به منطقه انجام می گیرد.

السعید ادامه داد: نیروهای اشغالگر آمریکایی با توجه به اینکه منطقه برای تأمین امنیت حرکت گروه‌های تروریستی مهم است، تلاش می‌کنند تا کنترل کامل خود را بر مثلث عراق، سوریه و اردن تحمیل کنند.

این کارشناسی سوری اشاره کرد: هدف اشغالگران آمریکایی فقیر کردن کشورهای مستعمره و غارت ثروت آنها در مقابل چشم و گوش جامعه جهانی است که ساکت است و حتی نمی تواند این غارت ثروت سوریه را محکوم کند.

از سوی دیگر مغیث ابراهیم یکی از نمایندگان مجلس سوریه دلیل تشدید مشکلات مردمی و اقتصادی در سوریه را حضور اشغالگران آمریکایی در سرزمین های کشورش دانست و تأکید کرد که نیرو های اشغالگر آمریکایی به غارت ثروت های سوریه ادامه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha