دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: اگر قرار به راه اندازی و فعالیت منطقه پارس شمالی و جذب نیرو در این طرح باشد باید بخش مهمی از سهمیه جذب به جوانان بیکار دشتی اختصاص یابد و ما اجازه نمی دهیم حق جوانان بیکار دشتی ضایع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج امروز در خطبه های نماز عیدفطر خورموج، اظهار داست: امروز جبهه مقاومت در بهترین شرایط ممکن از انسجام داخلی و قدرت دفاعی قرار دارد. قدرتی که روز به روز درحال افزایش است.

وی افزود: تبدیل جریان انتفاضه سنگ به موشک پیشرفته به سرعت در دل صهیونیست ها درحال جریان است، این خبر بسیار وحشت آوری برای رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه خورموج بیان کرد: صهیونیست‌ها که قدرت بازدارندگی‌ شان را در منطقه از دست داده اند اکنون بازدارندگی داخلی‌اش نیز درحال افول است.

وی ادامه داد: امروز صهیونیست‌ها به عینه متوجه شده اند که آنچه سال‌ها از آن هراس داشتند به واقعیت پیوسته و اکنون در حلقه محاصره مقاومت گرفتار شده‌اند.

حجت الاسلام زاهددوست با بیان اینکه مردم انتظار دارند از جزئیات مصوبات سفر رئیس جمهور مطلع شوند، بیان کرد: به فرموده استاندار محترم اعتبار قابل توجهی به برکت سفر رئیس جمهور به استان اختصاص داده شده است که موجب رشد و پیشرفت قابل توجهی در استان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که در مصوبات بالای ۱۰ هزار میلیاردی سفر رئیس جمهور شهرستان محرومی مانند دشتی ویژه دیده شود، البته این با تعارف حل نمی شود بلکه بصورت جدی باید مردم در جریان قرار بگیرند که ارمغان حضور و سفر رئیس جمهور در دشتی برای مردم چه بوده است.

امام جمعه خورموج با اعلام اینکه بخش مهمی از منطقه پارس شمالی در حوزه شهرستان دشتی قرار دارد، گفت: اگر قرار به راه اندازی و فعالیت این منطقه باشد و اگر قرار به جذب نیرو برای پارس شمالی باشد باید بخش مهمی از سهمیه جذب به جوانان بیکار دشتی اختصاص یابد و ما اجازه نمی دهیم حق جوانان بیکار دشتی ضایع شود.

وی عنوان کرد: اگر دفتر جدید اشتغال پارس شمالی قرار به فعالیت دارد چرا در شهرستان محروم دشتی این دفتر راه اندازی نشود؟ ما سینه مان پر از درد و گلایه است که چرا جوان بیکار دشتی را صرفا بخاطر اینکه شماره کارت ملی اش دشتی است غیربومی می نامید و به کار مشغول نمی کنید و او را با وجود قبولی در آزمون رد می کنید؟واقعا با این ظلم بزرگ چه جوابی به خداوند در روز حساب دارید؟

حجت الاسلام زاهددوست ابراز کرد: این مطلب را به رئیس جمهور محترم هم گفتیم دستور پیگیری دادند و استاندار محترم هم در جریان این جفای آشکار هستند اما نمی دانم چرا اقدام موثری انجام نمی شود؟

وی افزود: عزیزان مگر شعار این دولت عدالت نبوده و نیست؟ پس چرا در برابر این ظلم آشکار اقدامی نمی کنید؟ اگر خودتان فریادی نمی زنید انتظار از ما نداشته باشید که ساکت باشیم.

امام جمعه خورموج تاکید کرد: ما در برابر ضایع شدن حق فرزندانمان ساکت نمی مانیم و شما هم بدانید که سکوت در برابر ناحقی و ظلم در دولت انقلابی روا نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha