شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کشکولی

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های دینی و فرهنگی کشور هستند، گفت: وصیت نامه های شهدا در دانشگاه ها بازخوانی شود. موضوع راهیان نور نیز باید برای اساتید و دانشجویان فراگیرتر باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، امروز در کنگره ۱۱۵ شهید دانشجوی لرستان که در سالن شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: بهترین معبر برای سعادت، معبر و مکتب ایثار و شهادت است و این مکتب بهترین روش برای رشد و تعالی انسان محسوب می‌شود.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند، علم و ایمان باید با هم توأم باشد که اگر این دو با هم باشند، انسان سازی در دانشگاه رخ خواهد داد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های دینی و فرهنگی کشور هستند، گفت: شهدا از نخبگان جامعه بوده و مجاهدت و شهادت همواره پرهزینه است و انقلاب ما این هزینه را برای عزت ایران و ایرانی پرداخت کرده است.

سردار کشکولی اظهار کرد: وصیت نامه های شهدا در دانشگاه ها بازخوانی شود. موضوع راهیان نور نیز باید برای اساتید و دانشجویان فراگیرتر باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یادآور شد: فرصت‌های مطالعات و خروجی همایش‌ها و کنگره‌های علمی دانشگاه باید در نهایت به موضوع جهاد و شهادت منجر شود تا راه برای انسان سازی در دانشگاه باز شود.

وی گفت: در شورای عالی انقلاب فرهنگی دو واحد انقلاب اسلامی به عنوان درس دانشگاه ها تعریف شود. دانشگاه در شکل گیری انقلاب نقش به‌سزایی داشته و دارد و شهدا نیز با خون خود پایه‌های نظام و انقلاب را تحکیم و تقویت بخشیدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha