شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرزند آوری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران گفت: دشمن به دنبال پایین آوردن نرخ باروری در کشورمان است و این امر امنیت ملی ما را در آینده ای نزدیک با چالش بزرگی روبرو خواهد ساخت.

حجت الاسلام سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: امروز تقابل و جنگ دشمنان با جهان اسلام به ویژه جمهوری اسلامی ایران یک جنگ نرم، پیچیده و به نوعی ترکیبی است.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: یکی از این تقابل ها تلاش دشمنان برای کاهش فرزندآوری در جهان اسلام و کشورمان است و غربی ها در عمل هزینه های بسیاری برای رسیدن به این هدف شوم خود هزینه می‌کنند.

استاد حوزه ادامه داد: دشمن تلاش دارد جمعیت جوان کشور را متوقف کند و در مقابل به آن سیر منفی بدهد، لذا با استفاده از رسانه ها و فضای مجازی بستر این توطئه بلندمدت خود را مهیا کرده است.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: دشمن با این طرح خود می خواهد در آینده کشورمان در بحث نیروی کار ما را به دیگر کشورهای بیگانه به نوعی نیازمند سازد.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران یادآور شد: نکته قابل توجه این است که غربی ها در رسانه ها و برنامه هایی که برای جهان سوم و کشورهای اسلامی تهیه و تولید و پخش می کنند به نوعی تبلیغ عدم فرزندآوری و خانواده های بدون فرزند دارند، ولی طبق آخرین آمار در بحث نرخ باروری امروز شاهدیم که در رژیم صهیونیستی این نرخ عددی در حدود 2.5 درصد است یعنی تقریباً دو برابر ایران؛ این نشان می‌دهد که آنها برای آینده برنامه های بسیاری علیه این کشور و مسلمین در دستور کار دارند.

این استاد حوزه گفت: از مسئولان متولی و بانیان امر گله مند هستیم زیرا نگاهشان به این موضوع حیاتی و بسیار با اهمیت کاملا سطحی و گذراست.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: تغییر بافت جمعیتی کشور ما را با خطر جدی روبرو می‌کند و این یکی دیگر از خواسته‌های دشمنان است، زیرا در صورتی که جمعیت کشور ما از جمعیت جوان به سمت جمعیت پیر حرکت کند دشمن به راحتی می‌تواند بر کشورمان استیلا پیدا کند.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران در پایان گفت: نهادها و سازمانهای متولی باید برنامه های تخصصی برای تغییر این نوع نگرش در جامعه داشته باشند، زیرا اگر در این حوزه کاری انجام ندهیم بی شک در آینده نزدیک با خطر بسیار بزرگی در بخش امنیت ملی روبرو خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha