شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
وداع مردم بابلسر با شهید آیت الله سلیمانی

حوزه/ آیین وداع با پیکر عالم ربانی آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه پنجشنبه با حضور جمع زیادی از مسئولان و مردم ولایتمدار مازندران با قرائت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب از سوی امام جمعه بابلسر در مصلی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، آیین وداع با پیکر مطهر آیت الله شهید سلیمانی با حضور باشکوه مردم ولایتمدار مازندران در مصلی بابلسر همراه بود و حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی شهادت آیت الله سلیمانی را قرائت کرد.

مشی متواضعانه و خاکی آیت الله سلیمانی دل‌های مردم را جذب خود کرد

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، در مراسم وداع با پیکر شهید آیت الله سلیمانی، در مصلی بابلسر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت این عالم مجاهد، اظهار کرد: رهبر عالیقدر انقلاب به درستی آیت الله سلیمانی را شناختند بطوریکه برای این عالم مجاهد مسئولیت های مختلفی برگزیدند چرا که لیاقتشان را داشتند.

امام جمعه ساری افزود: به شهرستان سوادکوه شهید پرور و بابلسر ولایی آفرین باید گفت که چنین دُرَ گرانبهایی را در دامان خودشان پرورش دادند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی بیان کرد: شخصیت حقیقی و کمالات علمی، ولایتمداری، پایبندی و دلسوزی برای مردم، مشی متواضعانه و خاکی آیت الله سلیمانی دل‌های مردم را جذب خود کرده است که مزد روضه خوانی ها و زحمات خودشان را گرفتند و به مقام شهادت دست یافتند.

وداع مردم بابلسر با شهید آیت الله سلیمانی | امام جمعه ساری: مشی متواضعانه و خاکی آیت الله سلیمانی دل‌های مردم را جذب خود کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه چنین شخصیتی حقش شهادت بود و به حقش رسید، افزود: شهید آیت الله سلیمانی عاشق شهادت بود باید این جایگاه و شخصیت را مورد تجلیل احترام قرار دهیم تا روح امام و شهدا را شاد کنیم.

وی ادامه داد: تجلیل از مقام شهید آیت الله سلیمانی تجلیل از ولایت روحانیت و منبر وحی خطابه است؛ دشمنان از این کار می‌ترسند و وظیفه داریم از این شخصیت مهم تجلیل نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی تصریح کرد: دستگاه های امنیتی، نظارتی و قضایی ابعاد ترور شهید آیت الله سلیمانی را هرچه زودتر بررسی و روشن کنند و باید حکم قضایی این جنایت که یک قتل عمد است صادر شود.

وی با تاکید بر اینکه به مسئولیت و حمایت از انقلاب اسلامی باید ادامه دهیم چرا که خواسته آیت الله سلیمانی حمایت از ولایت و تبعیت از ولایت است، اظهار کرد: ایستادگی، مقاومت، نماز و حجاب بدون شک وصیت شهید آیت الله سلیمانی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: باید در برابر آسیب‌هایی که به فرهنگ وارد می‌شود دفاع کنیم چرا که هجمه‌های فرهنگی ما را به ذلت می‌رساند و دین را از ما می‌گیرد.

جزئیات مراسم تشییع، تدفین و مجلس بزرگداشت آیت‌الله سلیمانی(ره)

پیکر آیت‌الله شهید سلیمانی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، پس از تشییع در مازندران، صبح شنبه در قم تشییع و خاکسپاری می‌شود.

پیکر آیت‌الله شهید سلیمانی ساعت ٩ صبح روز شنبه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع می‌شود.

آیت‌الله العظمی جوادی آملی بر پیکر آیت‌الله سلیمانی نماز خواهد خواند.

همچنین شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء نیز مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله سلیمانی در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha