شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
ظ

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل در پیامی شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، تأکید کرد که، بی‌شک خون پاک شهدای اسلام همچون همیشه سبب بسط و گسترش این شجره طیبه انقلاب در سراسر گیتی بوده و دشمنان زبون و کور دل هر روز ضعیف تر و ناامیدتر خواهند شد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر شهادت جانسوز عالم جلیل القدر حضرت آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اسبق کاشان موجب تأثر و تألم وافر گردید.

ایشان سال‌های عمر پربرکت خویش را در سنگر امامت جمعه، اشاعه معارف اسلام ناب محمدی(ص)، تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم نقاط مختلف میهن اسلامی سپری کرد.

کلام نافذ و خطابه‌های ارزشمند ایشان در سنگر نماز جمعه شهرستان‌های زاهدان و کاشان، مایه تعالی جامعه و انگیزه معنوی نمازگزاران بود و یاد و خاطر ایشان در اذهان و قلوب مردم، دوست‌داران و شاگردان ایشان باقی خواهد ماند.

بی‌شک خون پاک شهدای اسلام همچون همیشه سبب بسط و گسترش این شجره طیبه انقلاب در سراسر گیتی بوده و دشمنان زبون و کور دل هر روز ضعیف تر و ناامیدتر خواهند شد.

اینجانب شهادت آن عالم عامل و روحانی خدوم را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، بیت محترم ایشان و مردم دارالمومنین منطقه کاشان تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند سبحان برای آن عالم وارسته غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی

امام جمعه آران و بیدگل

هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha