شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1083546
۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
ماموستا سیدمحسن حسینی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: چرخ صنعت و تولید با همت کارگران می‌چرخد، بنابراین دولت موظف است که به مشکلات این قشر تلاشگر به‌صورت ویژه رسیدگی کند و خواسته‌های آنان را در عمل محقق نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا سید محسن حسینی امام جمعه موقت سنندج امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج، اظهار داشت: خوشبختانه ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، فردی آگاه، دلسوز و مطالبه‌گر می‌باشند که همواره به دنبال رفع مشکلات و مطالبات مردم این خطه می‌باشند.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر، عنوان کرد: چرخ صنعت و تولید با همت کارگران می‌چرخد، بنابراین دولت موظف است که به مشکلات این قشر تلاشگر به‌صورت ویژه رسیدگی کند و خواسته‌های آنان را در عمل محقق نمایند.

وی افزود: همچنین کشاورزان که بخش اعظمی از نیازهای جامعه کنونی ما را تأمین می‌کنند، باید از سوی وزارت جهاد کشاورزی حمایت شوند و قیمت‌های خرید محصولات آنها منطقی و به صرفه باشد، به گونه‌ای که کشاورزان در این میان زیانی نبینند.

ماموستا حسینی عنوان کرد: انسان باید همواره همنشین و دوست خود را به درستی انتخاب نماید، زیرا دوست خوب و با تقوا انسان را به سمت خوبی‌ها سوق می‌دهد و بالعکس، دوست ناباب انسان را از راه مستقیم منحرف می‌کند.

وی افزود: شیطان قسم خورده که به هر طریق ممکن انسان را از راه راست دور کند، بنابراین داشتن دوست‌های ناباب به نوعی حرکت در مسیر خواسته‌های شیطان می‌باشد، لذا باید به فرزندان خود بیاموزیم که در انتخاب دوست عاقلانه تصمیم گیری کنند.

امام جمعه موقت سنندج اظهار کرد: انسان مومن کسی است که نسبت به دیگران مهربان و غمخوار هم نوع خود باشد و همواره در راه خشنودی خداوند متعال قدم بر می‌دارد، لذا نباید با سخنان بیهوده و کارهای بی‌ارزش، کارهای نیک خود را از بین ببریم.

وی تصریح کرد: هیچ کسی منکر نقش کلیدی مادیات در زندگی امروز نیست ولی با این وجود نباید فریب مادیات و خواسته‌های دنیوی را بخوریم، زیرا دنیا طلبی آخرت ما را از بین خواهد برد.

ماموستا حسینی یادآور شد: زیر ساخت تمام امور، داشتن یک امنیت پایدار در جامعه است، لذا همه باید قدر حافظان امنیت در کشور و این استان را به خوبی بدانیم، زیرا اگر امنیت نباشد دیگر بخش‌ها نیز کارایی خود را از دست خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha