پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1083848
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
تصاویر/حضور اصفهانی های عاشق شهدا در راهیان نور

حوزه/ مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان بوشهر از اعزام هزار و ۲۰۰ نفر از بوشهر به راهیان نور غرب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری راهیان نور غرب با تاکید بر اینکه شهدا گرانقدر چراغ راه ما هستند، اظهار داشت: عمل به سیره شهدا موجب رشد و تعالی ما در عرصه های مختلف خواهد بود.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان بوشهر ضمن پاسداشت ایثارگری ها و از خودگذشتگی های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: امروز همگان بیش از پیش نیازمند انس گرفتن با سیره شهدا و معارف بزرگ دفاع مقدس هستند.

وی از اعزام هزار و ۲۰۰ نفر از استان بوشهر به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و گفت: برای مراسم افتتاحیه و یادواره شهدای بازی دراز ۴۲۰ نفر روزجهارشنبه اعزام خواهیم کرد.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه این کاروان در قالب ۸ اتوبوس و چندین خودرو شخصی به این مناطق اعزام می شوند، اظهار کرد: پادگان ابوذر، بازی دراز، سرپل زهاب، یادمان شهدای مرصاد و یادمان شهدای پاوه از جمله مکان‌هایی است که زائران راهیان نور بازدید خواهند کرد.

صبحانی خواه در پایان با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ نفر از خادمین شهدا نیز در این کاروان ما را همراهی خواهند کرد، گفت: این کاروان به مدت چهار روز از یادمان های ذکر شده در مناطق غرب بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha