سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
خانم احمدی

معاون پژوهش حوزه علمیه استان هرمزگان گفت: کارگاه پژوهشی با موضوع مسابقات رشد در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) برگزار شد.

خانم احمدی طیفکانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان اعلام کرد: کارگاه پژوهشی با موضوع مسابقات رشد در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) با حضور طلاب در بستر فضای مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به شرایط شرکت در نهمین مسابقه گروهی رشد، بیان کرد: حوزوی و خانم بودن اعضای گروه، گروهی بودن، عدم ارسال تحقیق پایانی و پایان نامه و رعایت ساختار از شرایط شرکت در مسابقه است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان با بیان تشکیل گروه پژوهشی، اظهار کرد: تشکیل گروه ٢تا۴نفره، دریک مقطع تحصیلی بودن اعضاء گروه، انتخاب دبیر گروه با شرط دارا بودن توان مدیریتی و پژوهشی، نام گذاری گروه پژوهشی، انتخاب استاد راهنما از بین اساتید شاغل به تدریس و تحقیق یا دانش آموخته سطح ٣ و یا سطح ۴،تشکیل گروه اساتید و کارگزاران در مدرسه بدون حضور طلاب و تمامی مراحل زیر نظر معاون پژوهش حوزه باشد.

وی اضافه کرد: نوشتن ٣ طرح اجمالی با راهنمایی استاد راهنما و ارسال٣ طرح اجمالی تأیید شده توسط مدرسه به شورای علمی پژوهشی استان، تأیید یک موضوع توسط استان و ابلاغ به مدرسه، ثبت موضوع مصوب در سامانه توسط دبیر گروه، نگارش طرح تفصیلی با راهنمایی استاد راهنما و تایید معاون پژوهش، آغازنگارش تحقیق براساس طرح تفصیلی و تحت اشراف استاد راهنما، ثبت و ارسال تحقیق در سامانه فراخوان های پژوهشی پس از تدوین تحقیق و حذف شدن اثر در سامانه در صورت انتخاب قالب اشتباه است.

احمدی با بیان عناوین مسابقات رشد، اظهار کرد: چالش های فقهی نوظهور در حوزه خانواده و بانوان، خانواده و آسیب های فضای مجازی، ازدواج، خانواده و جوانی جمعیت و موضوعات آزاد مرتبط با آداب و سنن اسلامی، علوم اسلامی و انسانی قابل پذیرش است.

وی با اشاره به خاطراتی از گروه های برتر سال های گذشته طلاب را به شرکت در مسابقات رشد تشویق و ترغیب کرد و به سوالات طلاب در زمینه مسابقات رشد پاسخ داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha