یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1084054
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کمک به نیازمندان

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۲۰ هزار و ۲۲ حامی جدید به جمع حامیان ایتام استان پیوستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، مرتضی موصلی، صبح امروز در نشست رسانه ای که به صورت مجازی با خبرنگاران برگزار شد، اعلام کرد: ۲۰ هزار و ۲۲ حامی جدید در ماه مبارک رمضان امسال به کل حامیان استان اضافه شدند که در اولین مرحله ، ۶۰۰ میلیون تومان به حساب فرزندان معنوی خود واریز نمودند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس افزود: جذب حامیان نیکوکار در ماه مبارک از طریق ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار و عمدتا در شبهای قدر و در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) اتفاق افتاد.

وی با ابراز قدردانی از خیران و نیکوکارانی که در این طرح همواره در کنار امداد فارس بودند؛ اضافه کرد: در حال حاضر ۱۴۵ هزار و ۸۰۹ حامی، حمایت از ۳۴ هزار و ۱۵۸ فرزند معنوی خود را بر عهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس ادامه داد: حامیان از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان به حساب فرزندان خود واریز کردند. همچنین در مناسبت‌های مختلف نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به فرزندان معنوی خود ارائه می دهند.

موصلی در پایان عنوان کرد: خیّرین و نیک اندیشان می‌توانند در سراسر کشور با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir راه‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین را مشاهده کرده و با انتخاب فرزند معنوی خود، در این کار خیر سهیم باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha