یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله علماء، در دیدار مدیر کل و مسئولان آموزش و پرورش استان، به مناسبت «هفته معلم»،

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تجلیل از جایگاه تعلیم و تربیت تصریح کرد: معلمان چون در بالاترین جایگاه قرار دارند باید بچه مسلمان تربیت کنند، لذا روز معلم یک روز با عظمت و مهمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزار » حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار مدیرکل و مسئولان آموزش و پرورش استان به مناسبت «هفته معلم»، نقش ممتاز معلمان در تربیت حائز اهمیت است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه آیت الله شهید مطهری انسان فوق‌العاده‌ای بود و از شاگردان ممتاز امام راحل بود، گفت: بزرگان جامعه معلم بوده اند و برای گسترش مقوله فرهنگ و دانش تلاش های وافری را مبذول می داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تجلیل از جایگاه تعلیم و تربیت تصریح کرد: معلمان چون در بالاترین جایگاه قرار دارند باید بچه مسلمان تربیت کنند، لذا روز معلم یک روز با عظمت و مهمی است.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: باید در عمل در کردار و رفتار اقتدا به معلمان بزرگ داشته باشیم و معرفی این بزرگان را هم برای خود و هم برای بچه ها داشته باشیم و دانش آموزان بدانند، چه بزرگانی در نهاد تعلیم و تربیت ما زحمت کشیده اند.

وی با بیان اینکه هیچ جا به اندازه آموزش و پرورش «جهاد تبیین» نباید مهم تلقی شود، گفت: معلمان باید دانش آموزان را بیدار کنند، زیرا دشمنان از بیداری دانش آموزان می ترسند، لذا امروز سرمایه های ارزشمند ما دیگر طلا و نقره نیست بلکه دانش آموزان می باشند.

سلمان محمدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این دیدار گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این اداره کل ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha