سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
کد خبر: 1084071
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
حجت الاسلام غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه دانش هسته ای دانشی است که توان و اقتدار کشور در مدیریت عرصه های ‌پدیده های زیستی را بالا می برد گفت: کشورهایی که به دنبال مدیریت جهان هستند سعی می کنند  دانش هسته‌ای را منحصر خود نمایند و به دنبال تبعیض علم می باشند. کشور ما به دنبال انرژی صلح آمیز است و آینده جهان از آن دانش هسته ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در همایش اولین کار سوق ملی فراگیر فناوری هسته‌ای با حضور دانش آموزان سمپادی از استان‌های کشور، اظهار داشت: علم آغاز اقتدار انسان و تاثیر گذاری بر پدیده‌های جهانی است انسان بدون داشتن علم توان شناخت صحیح را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه علم رابط اقتدار آفرین انسان در نظام پیرامونی است، گفت: اگر انسان علم داشته باشد، می تواند پدیده‌های مدیریتی را بشناسد و اگر علم نداشته باشد بالعکس پدیده‌ها ما را مدیریت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: اگر علم بر پدیده‌های آسیب زا جسمی نداشته باشیم بالطبع آن در مواردی چون تولید واکسن موفق خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به اینکه علم ماهیت انسان است و دانش هسته‌ای از علوم استراتژیک می باشد، ادامه داد: دانش هسته ای علمی است که دارای مزایا و توانمندی‌های فوق العاده‌ای می باشد که می توان با ایجاد زیر ساخت‌ها در دانش‌های دیگر چون پزشکی، سیستم‌های نوین دفاعی و علوم دیگر تأثیرگذار بود.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: دانش هسته‌ای قطعا می تواند برای کشور اقتدار بیافریند و قدرت کشور را در تغییر تحولات، استفاده کار آمد و ثروت زا در پدیدهای در اختیار افزون کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه دانش هسته ای دانشی است که توان و اقتدار کشور در مدیریت عرصه های ‌پدیده های زیستی را بالا می برد گفت: کشورهایی که به دنبال مدیریت جهان هستند سعی می کنند دانش هسته‌ای را منحصر خود نمایند و به دنبال تبعیض علم می باشند. کشور ما به دنبال انرژی صلح آمیز است و آینده جهان از آن دانش هسته ای است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نظم نوین آینده جهان یک نظم فوق العاده است، گفت: کشورها با توسعه این دانش می توانند نقش آفرینی ویژه داشته باشند و در نظم نوین آینده جهان موثر واقع شوند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: دشمن امروز برای کشور ما جنگ ترکیبی طراحی کرده است و برنامه جامع برای ما دارند و کشورهایی که با نظام استعماری مخالف هستند در نظم آینده جهان حضور نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اگر دانشمندان و مهندسین ما در اجرا پروژه و تولیدات به خودکفایی نمی رسیدند، امروز کاملا دارای هیچ نیروگاه اتمی نبودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha