دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
image-20230501071921-1.png

حوزه/ رئیس جامعةالمصطفی العالمیه به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از درمانگاه شبانه روزی درحال راه‌اندازی غدیر بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عباسی پس از بازدید از این درمانگاه و داروخانه شبانه روزی، ضمن گرامیداشت هفته سلامت و تقدیر از خدمات و تلاش‌های مرکز امور طلاب برای خدمت‌رسانی به طلاب بین الملل المصطفی و همه ارگان‌های همکار در سطح استان، گفت: تمامی مراکز علمی معتبر در سطح بین‌المللی خدماتی را برای دانش‌پژوهان خود آماده می‌سازند که با وجود اقدامات خوب صورت گرفته در جامعةالمصطفی، همچنان در ارائه برخی خدمات نسبت به مراکز مشابه فاصله زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: عمده مراکز دانشگاهی معتبر در بخش سلامت خودکفا هستند و در این زمینه دارای امکانات مناسبی هستند. در جامعةالمصطفی با وجود میزبانی از دانش‌پژوهانی از سراسر جهان، از لحاظ امکانات و خدمات در بخش سلامت نیاز به کار بیشتری وجود دارد.

رئیس جامعةالمصطفی خاطرنشان کرد: در اختیار داشتن مجموعه‌ای برای ارائه حداقل خدمات سلامتی و اورژانسی به طلاب المصطفی سال‌ها مدنظر بود و خوشبختانه در دوره جدید با راه‌اندازی درمانگاه غدیر در این زمینه گام خوبی برداشته شد و امیدواریم با ادامه همکاری ثمربخش دانشگاه علوم پزشکی قم، توسعه بیشتری در این بخش را شاهد باشیم.

وی همچنین ضمن تشکر از خدمات پلیس گذرنامه در ارائه خدمات اقامتی و … به طلاب المصطفی، ابراز داشت: جامعةالمصطفی به لحاظ میزبانی از اتباع غیرایرانی از شرایط ویژه‌ای برخوردار است و همکاری پلیس در این زمینه بسیار راهگشا و شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار داشت: جدا از میزان خدمت‌رسانی، نحوه تعامل و ارتباط با مراجعان از اهمیت بالایی برخوردار است و رعایت این مسائل نیاز به دقت و عنایت ویژه‌ای دارد و خوشبختانه مسئولان مرکز امور طلاب و سایر بخش‌های مرتبط تا کنون با سعه صدر در این زمینه خدمات ارزشمندی را داشته‌اند.

گفتنی است در ادامه آقای دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در سخنانی یادآور شد: دانشگاه‌های معتبر دنیا از کلینیک‌ها و درمانگاه‌های ویژه برای خدمت به دانش‌پژوهان خود استفاده می‌نمایند و خوشبختانه تاسیس درمانگاه غدیر الگوی خوبی برای توسعه مراکز درمانی با همکاری موسسات و مراکز استان جهت ارتقا و رشد بهداشت و سلامت را پدید آورده است.

مصری در ادامه از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی قم جهت تجهیز و راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی غدیر خبر داد.

همچنین در این جلسه سردار رضائیان، رئیس سازمان فراجا با اشاره به حجم همکاری پلیس با جامعةالمصطفی در حوزه امور گذرنامه و اقامت اتباع کشورهای خارجی، این همکاری دوجانبه را بسیار راهگشا و ثمربخش دانست.

حجت الاسلام والمسلمین رستگاری فرد نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم جهت همکاری در راه اندازی درمانگاه شبانه روزی غدیر اظهار داشت: بحث سلامت و بهداشت یکی از دغدغه‌هایی است که همواره نسبت به طلاب بین الملل المصطفی مطرح می‌باشد و خوشبختانه قدم‌های خوبی با مساعدت‌های صورت گرفته در سازمان مرکزی المصطفی و دانشگاه علوم پزشکی قم در این زمینه برداشته شد.

وی خاطرنشان کرد: از این پس مسائل مربوط به غربالگری، واکسیناسیون، پیگیری درمان و سلامت طلاب المصطفی و… با راه اندازی درمانگاه غدیر در این مرکز دنبال خواهد شد.

رئیس مرکز طلاب در ادامه گزارشی از روند آماده‌سازی بخش‌های مختلف درمانگاه و داروخانه شبانه روزی غدیر ارائه نمود.

بازدید رؤسای جامعةالمصطفی و دانشگاه علوم پزشکی قم از درمانگاه غدیر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha