پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1084583
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
خانم منصوره قیاسی

استاد حوزه علمیه خواهران یزد با اشاره به تربیت نسل آینده در مدارس آموزش و پرورش و با ابراز تأسف از اینکه بسیاری از مدارس کشور معلم پرورشی ندارند، گفت: بانوان طلبه باید ابتدا برای تحصیل و تهذیب خود وقت بگذارند و سپس مسیر پرورش نسل آینده را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، خانم منصوره قیاسی در نشست توان افزایی اساتید حوزه علمیه خواهران استان یزد که امروز در قالب اردوی یک روزه در شهرستان مهریز به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد با تبریک به اساتید، تداوم مسیر طلبگی را در تمام مراحل زندگی خواستار شد.

وی، با اشاره به تربیت نسل آینده در مدارس آموزش و پرورش و با ابراز تأسف از اینکه بسیاری از مدارس کشور معلم پرورشی ندارند، گفت: بانوان طلبه باید ابتدا برای تحصیل و تهذیب خود وقت بگذارند و سپس مسیر پرورش نسل آینده را انتخاب کنند.

استاد پیشکسوت حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به دوران کرونا گفت: درس حضوری در حوزه با غیر حضوری بسیار تفاوت دارد و بهترین روش طلبگی بهره مندی از تدریس حضوری استاد است.

وی، تصریح کرد: امروزه بانوان حوزوی به عنوان امام جماعت در جمع های بانوان و یا مدارس دختران حضور می یابند و مراجع با این موضوع موافقت کرده اند که این تغییر نگرش نشان از بالارفتن سطح علمی و دینی بانوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می رود.

اولین مدیر مدرسه علمیه خواهران در استان یزد پس از انقلاب اسلامی، «توسل» را حلقه مفقوده جامعه امروز خواند.

قیاسی در پایان برخی خاطرات خود از گذشته و به ثمر نشستن تلاش های بانوان حوزوی و تربیت نسل بانوان حوزوی پس از چهار دهه را بیان کرد و دعوت چهره به چهره از دیگر بانوان استان برای تحصیل در حوزه علمیه را خواستار شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha