چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
محسنی اژه ای

حوزه/ رئیس قوه قضائیه گفت: تورم و مشکل مسکن از مهمترین دغدغه‌های ذهنی جامعه است بنابراین مجلس و قوه قضائیه و دیگر نهادها باید برای برون رفت از این وضعیت چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای صبح امروز با قضات و کارکنان دادگستری استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس قوه قضائیه در این دیدار اظهار داشت: کردستان از بسیاری مواهب و پتانسیل برخوردار می باشد و باید از این فرصت ها به نحو احسن استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: کردستان به عنوان یک شهر و استان فرهنگی شناخته می‌شود و در بحث وطن پرستی نیز مردم این خطه در کشور بسیار خوش نام هستند.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: امروز دشمن مسئله اقتصاد این کشور را مورد هدف قرار داده است بنابراین اقتصاد و امنیت از اولویت های مهم می باشد زیرا دشمن با ایجاد مشکلات اقتصادی به نوعی به دنبال تحت فشار قرار دادن جامعه و اقشار مردم می باشد.

وی اظهار کرد: همه دستگاه ها و مسئولان باید برای بهبود وضعیت معیشتی مردم کار بیشتری انجام دهند و موانعی را که باعث ضعف تولید در کشور به ویژه در کردستان می شود را برطرف کنند و از ظرفیت های موجود به نحو احسن برای ارتقاء تولید و راه اندازی مراکز صنعتی استفاده نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای گفت: کردستان در بحث معادن یکی از استانهای غنی می باشد ولی با این وجود باید اذعان کرد که از ظرفیت معادن این خط آنگونه که شایسته است استفاده نشده لذا این امر باید اصلاح شود.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: از همه مسئولان به ویژه استانداری شهرداری و دیگر سازمان‌های دولتی درخواست داریم برای کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم تلاش بیشتری از خود نشان دهند زیرا مردم ولی نعمت ما هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای عنوان کرد: باید برای احقاق حقوق مردم تلاش بسیاری داشته باشیم و این امر را از اولویت های کاری خود قرار دهیم.

وی با اشاره به ضرورت مبارزه با فساد، اظهار کرد: مشکلات موجود نباید سیستم قضا را از خدمت به مردم غافل نماید و این مشکلات باید هرچه سریعتر برطرف شوند.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: تورم و مشکل مسکن از مهمترین دغدغه‌های ذهنی جامعه است بنابراین مجلس و قوه قضائیه و دیگر نهادها باید برای برون رفت از این وضعیت چاره اندیشی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha