دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1085061
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر با بیان اینکه دشمن به دنبال سوء استفاده از نقاط ضعف ماست، گفت: باید در جامعه امیدآفرینی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در دیدار با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دیّر، اظهار کرد: کارگران رکن اساسی تولید هستند و اگر قرار است تولید محقق شود باید به کارگران توجه شود.

وی با بیان اینکه کارگران در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس و تاکنون در عرصه های مختلف نظام اسلامی نقش آفرین هستند، افزود: کار و کارگر در اسلام از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و بوسیدن دست کارگران توسط پیامبر اسلام نشانگر جایگاه والای کار و کارگر در اسلام است.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه کارگران نقش مهمی در خودکفایی جامعه اسلامی دارند، گفت: عمل صالح فقط نماز و روزه و این ها نیست بلکه یک کاری که نقشه دشمن را خنثی می کند هم عمل صالح است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر بخواهیم شعار کاهش تورم و رشد تولید تحقق پیدا کند طبعا یکی از اقشاری که بیشترین نقش در تولید دارند و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرند، کارگران هستند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر تأمین امنیت شغلی کارگران، بیان کرد: قانون کار جمهوری اسلامی مترقی است منتها در زمینه عملیاتی شدن مشکل داریم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال سوءاستفاده از نقاط ضعف ماست، عنوان کرد: باید در جامعه امیدآفرینی کنیم.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه حمایت از کارگر و کارفرما متوازن باشد، تاکید کرد: هم حق کارگر استیفا شود و هم حقوق کارفرما نادیده گرفته نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha