دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مهدی احمدی

حوزه/ معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت و رئیس جامعة المصطفی العالمیه در نشستی با موضوع دهه کرامت و روز دختر، ظرفیت‌های همکاری و هم‌افزایی این دو مجموعه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت و حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رئیس جامعةالمصطفی العالمیه به منظور افزایش همکاری ها در دهه کرامت برگزار شد.

از جمله مباحث مطرح شده در این نشست می توان به انتشار تولیدات رسانه ای حرم مطهر در مدارس جامعه المصطفی، برگزاری جشن های دهه کرامت و روز دختر در مدارس جامعةالمصطفی در داخل و خارج از کشور، استفاده از فضاهای داخل حرم مطهر برای برگزاری جلسات و مجالس زائران و مجاوران غیر فارسی زبان اشاره کرد.

همچنین جریان سازی بر اساس شعار دهه و روزهای دهه کرامت توسط طلاب بین المللی جامعه المصطفی در داخل و خارج از کشور و انجام زیارت نیابتی با همکای طلاب جامعةالمصطفی در کشورهای مختلف و همکاری در زمینه های دیگر فرهنگی و پژوهشی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با توجه به میزبانی از زائران و گردشگران بین‌المللی و جامعةالمصطفی العالمیه با توجه به میزبانی از طلاب خارجی از بسیاری از کشورها، ظرفیت‌های زیادی برای ترویج و نشر معارف اهل‌بیت علیهم السلام در جامعه بین المللی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha