شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ برگزاری یادواره 365 شهید کارگر شهرستان آران و بیدگل

حوزه / فرماندار آران و بیدگل به نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جامعه کارگری و اصناف کشور، با تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، یادواره ۳۶۵ شهید کارگر شهرستان آران و بیدگل شب گذشته با حضور امام جمعه آران و بیدگل و رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم، همراه با رونمایی از «کتاب پیکارگران» در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر رضایی فرماندار آران و بیدگل، در این مراسم ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این یادواره، به نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: جامعه کارگری و اصناف کشور، با تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

رضایی، با بیان اینکه شهرستان آران و بیدگل از بین ۸۵۰ شهیدی که تقدیم انقلاب کرده، ۳۶۵ نفر آنها شهدای کارگر می‌باشند، گفت: شهدای قشر کارگر عموما متاهل و از قشر ضعیف جامعه، کم هزینه و پر فایده برای نظام اسلامی ایران بوده و هستند.

وی با بیان اینکه قشر کارگر همانطور که در دوران دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی داشتند، در جنگ اقتصادی نیز با تحمل سختی‌های معیشتی و تحریم ظالمانه دشمن، پا کار نظام اسلامی ایستاده‌اند، یادآور شد: اگر مراسم هفته کارگر نیز برای تجلیل از این قشر جامعه برگزار نشود، هیچ اعتراضی نمی‌کنند، ولی گروه‌هایی در جامعه بدون اینکه کمترین هزینه‌ای برای نظام اسلامی داده باشند، بیشترین هزینه‌ها را ایجاد می‌کنند.

فرماندار آران و بیدگل، با بیان اینکه قشر کارگر با قرار گرفتن در صف مقدم مبارزه با دشمن، سخت‌ترین کارها را در دوران دفاع مقدس به عهده داشتند، یادآور شد: مسئولانی که بر میز و صندلی‌ها تکیه زده‌اند، مدیون خون شهدا و ایثارگران هستند.

سخنرانی رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور، مرثیه سرایی مهدی سلحشور مداح اهل بیت(ع)، اجرای سرود هلال منیر و رونمایی از «کتاب پیکارگران»، معرفی شهدای کارگر و اصناف شهرستان به کوشش حسن کشایی، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha