یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محمد مهدی صفورایی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفورایی گفت: پایه‌ریزی تمام اقدامات آموزش زبان فارسی در عرصه بین‌الملل، نتیجه تلاش علمی، عملی و پژوهشی اساتید مدرسه المهدی بوده، کتاب ارزشمند پارسا تنها نمونه‌ای فاخر از این اقدامات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفورایی، رئیس جدید مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی در آئین تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی المصطفی، خدمت در جامعةالمصطفی و مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی را افتخاری بزرگ و موهبتی الهی توصیف نمود و اظهار داشت: موفقیت در راه پرافتخار پیشگامان این مرکز متعالی، نیازمند همراهی و همدلی اساتید و همکاران است، تا برگ‌های دیگری بر دفتر زرین این مرکز افزوده گردد.

وی خدمت در جامعة المصطفی را امری قدسی و معنوی توصیف نمود و تصریح کرد: نگاه قدسی و معنوی به عرصه خدمت به امانت‌های الهی و سربازان ولی‌عصر(عج) نیرو، توان و انگیزه خدمت به دین الهی و تعالی آموزشی و تربیتی این عزیزان را ارتقاء می‌بخشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفورایی حضور در جمع اساتید مرکز ریشه‌دار، موفق و پیشگام در حوزه آموزش زبان و معارف اسلامی را مایه افتخار و مباهات دانست و اذعان داشت: به‌جرئت می‌توان گفت پایه‌ریزی تمام اقدامات آموزش زبان فارسی در عرصه بین‌الملل، نتیجه تلاش علمی، عملی و پژوهشی اساتید مدرسه المهدی بوده، کتاب ارزشمند پارسا تنها نمونه‌ای فاخر از اقدامات ارزشمند این عزیزان است.

وی نظم، انضباط، دقت، سرعت عمل و علمیت در همه کارها را بسیار مهم ارزیابی کرد و بابیان این‌که هیچ برنامه از پیش تعیین‌شده‌ای برای تغییر در چینش نیروها وجود ندارد، اظهار داشت: صیانت از مرجعیت علمی این مجموعه در حوزه آموزش زبان فارسی در عرصه بین‌الملل از جمله تأکیداتی است که پیگیری آن نیازمند همراهی و همدلی تمامی اساتید و همکاران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفورایی در بخش پایانی سخنان خود از تلاش‌ها و زحمات حجت‌الاسلام محسنی در تعالی این مجموعه تقدیر و تشکر نمود.

نگاه قدسی و معنوی به کارها، توسعه دهنده توان و انگیزه خدمت به دین الهی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha