جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر

حوزه/ حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: مجازات ترک فعل مسئولان اگر با جدیت اجرایی شود هیچ مدیری به خودش اجازه نمی دهد با کوتاهی در انجام ماموریت به مردم و بیت‌المال ضربه ای وارد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه عالیشهر، اظهار داشت: همه انسانها برای بهتر زندگی کردن نیاز به پیامبر و امام دارند زیرا اگر عقل انسان و تجربه او برایش کافی بود نباید از کارهایش پشیمان بشود در حالیکه در بسیاری از موارد که با تکیه بر عقل و تجربه، کاری را انجام میدهیم بعد از انجام آن پشیمان می شویم.

وی با بیان اینکه امام صادق(ع) انسانها را به بهترین نحوه زندگی کردن، راهنمایی می کند، افزود: در مسئله حقوق بشر امام صادق علیه السلام برای اینکه یک مسئله شرعی را به شاگردش بگوید از او برای فشار دادن دستش اجازه می گیرد؛اگر کسی بخواهد در اجتماع حضور پیدا کنند اگر دهانش بوی خوبی ندارد اجازه ورود به اجتماع ندارد این یک حق الناس است.

امام جمعه عالیشهر گفت: همه پیشوایان مذاهب چهارگانه اهل سنت با واسطه یا بدون واسطه از شاگردان امام صادق علیه السلام بودند به این شاگردی افتخار می‌کنند.

وی عنوان کرد: آنچه غرب و اروپا از علوم و صنعت های پیشرفته دارند مدیون مسلمان ها هستند، کتاب های دانشمندان مسلمان قرن ها در دانشگاههای غرب و اروپا تدریس می شود ، در علم ریاضیات، هیئت، فیزیک، شیمی و پزشکی دانشمندان برجسته مسلمان پدر این علوم هستند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد تاکید کرد: جوانان ما امروز باید از اینکه امامی چون حضرت صادق علیه السلام دارند به همه دنیا فخر بفروشند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا که در سال ۱۳۴۳ رژیم شاه را وادار کرد که با تصویب قانون کاپیتولاسیون ایران را مستعمره آمریکا کند ، امروز هم با جنگ ترکیبی به دنبال تغییر تفکر جوانان ما برای پذیرفتن آمریکا به عنوان قدرت برتر می باشد که البته به هیچ وجه به مقصد نخواهد رسید.

امام جمعه عالیشهر افزود: سیاست امروز آمریکایی‌ها سیاست اندلس سازی ایران است؛ برنامه بلند مدت برای تغییر باور های ملت ایران دارند، البته با هوشیاری مردم و جوانان به هیچ وجه به مقصد نخواهند رسید.

وی ادامه داد: توصیه های موکد امام عزیزمان به مسئولین همیشه این بود که وظیفه اساسی آنها خدمت به مردم است، کسانی که در جمهوری اسلامی خداوند این امکان را به آنها داده که به جای طاغوت بر کرسی ریاست بنشیند اگر در خدمت به مردم کوتاهی کنند عذاب سختی خواهند داشت.

حجت الاسلام حمیدی نژاد بیان کرد: مجازات ترک فعل مسئولان اگر با جدیت اجرایی شود هیچ مدیری به خودش اجازه نمی دهد با کوتاهی در انجام ماموریت به مردم و بیت‌المال ضربه ای وارد کند.

وی یادآور شد: امروز مردم شهر عالیشهر به خاطر مدیریت ضعیف مسئولان علی رغم اینکه مشکل مالی وجود ندارد، اما از خدماتی که حق آنها است محروم شده‌اند، انتظار آنها از مسئولان این است که هر کسی در این امر کوتاهی کرده و می کند باید به اشد مجازات برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha