شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1086047
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم با اشاره به راهبردهای مبارزه با فساد گفت: عدم برخورد شعاری در مبارزه با فساد، رسیدگی قاطع و بدون تأخیر و تبیین و شفاف‌سازی از جمله راهبردهای مبارزه با فساد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم امروز در خطبه های نماز جمعه جم با تسلیت شهادت امام صادق علیه‌السلام، گفت: از داشته ها و میراث گرانسنگ امام صادق(ع) می توانیم به عنوان یک گنج عظیم معنوی در مسیر تربیت فرزندان و جامعه خود استفاده و بهره ببریم.

وی افزود: یکی از راهکارهای رسیدن به دغدغه دیرینه رهبر معظم انقلاب یعنی پیشرفت همراه با عدالت، فرهنگِ ارتباطِ درآمد با کار است.

امام جمعه جم با اشاره به راهبردهای مبارزه با فساد گفت: عدم برخورد شعاری در مبارزه با فساد، رسیدگی قاطع و بدون تأخیر و تبیین و شفاف‌سازی از جمله راهبردهای مبارزه با فساد است.

حجت الاسلام محمدی گفت: در سالروز خروج آمریکا از برجام، ایران به پشتوانه رهبری مدبر و استقامت بی‌نظیر مردمش، فشار حداکثری آمریکا بعد از خروج از برجام را با مقاومت حداکثری و تا حدی تهاجم مدبرانه پاسخ داد.

وی در ادامه سخنان خود بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و اثبات اقتدار مقاومت را پیروزی محور مقاومت است عنوان کرد و با اشاره به تحولات منطقه ابراز داشت: آمریکامانع بزرگ پایان جنگ بین عربستان و یمن است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به بزرگداشت تجلیل حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی اظهار داشت: زبان و ادب پارسی میراث دیرینه و سرمایه بی‌نظیر ماست.

وی پیش رو بودن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را گرامیداشت و گفت: تقدیر از روابط عمومی های دستگاهها و اهمیت انتقال اطلاعات و پیشرفت در ارتباطات و جایگاه ارتباطات امور مهم آمیخته با زندگی بشر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha