شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
امام جمعه پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: از نماینده مجلس مردم شوط، ماکو، پلدشت و چالدران درخواست داریم پیگیر مطالبات مردم از قبیل آب کشاورزی، جاده و امتیازات شهرستان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با بیان این که بازگشت سوریه به اتحادیه عرب پیروزی بزرگی برای ملت و دولت سوریه و جبهه مقاومت است، اظهار داشت: مردم سوریه و جبهه مقاومت بعد از ۱۲ سال مقاومت در برابر جهانخواران مجدد در اتحادیه عرب صاحب کرسی شدند و این پیروزی نتیجه ۱۲ سال مقاومت و پیروزی در میدان های مختلف است.

وی با اشاره به انتخابات ترکیه اظهار کرد: هفته آتی یکی از رویدادهای مهم ترکیه است و مردم این کشور روز حساسی دارند و در آن با انتخاب رئیس جمهور خود در مورد استمرار مسیر رجب طیب اردوغان یا پایان آن تصمیم گیری می کنند.

امام جمعه پلدشت با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اظهار کرد: امام صادق علیه‌السلام در دوران خفقان بالغ بر ۴ هزار نفر را تربیت کرد.

وی با اشاره به سفر دادستان کل کشور به منطقه آزاد ماکو گفت: دادستان کل کشور جهت بررسی مسائل مرز بازرگان در منطقه آزاد ماکو حاضر شد و امیدواریم نتایج آن را ببینیم و ما در این سفر دلائل حذف دادستانی پلدشت را از دادستان کل کشور پیگیری کردیم.

حجت الاسلام طالبی در ادامه از وعده دادستان کل کشور و رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی مبنی بر اضافه شدن دو قاضی به دادگاه پلدشت خبر داد.

وی در ادامه گفت: حفظ اتحاد، ارتباط صمیمی مردم با مسئولین و مطالبه به حق مردم از مسئولین از محورهای است که پیگیری می‌کنیم و از نماینده مجلس درخواست داریم پیگیر مطالبات مردم از قبیل آب کشاورزی، جاده و امتیازات شهرستان باشد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha