شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فلسطین

حوزه/ همزمان با شدت گرفتن حملات صهیونیست‌ها علیه نواز غزه صدها نفر از آوارگان فلسطینی در اردوگاه‌های لبنان، سکوت عرب‌ها و جامعه بین الملل را در برابر جنایات صهیونیست‌ها محکوم کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، تعدادی از اردوگاه های فلسطینی بعد از نماز جمعه این هفته، شاهد حضور آوارگان فلسطینی در لبنان بودند. گروه های مردمی در اعلام همبستگی با مردم غزه و مخالفت با تجاوزهای پی در پی رژیم صهیونیستی بر نوار غزه تجمع کردند و از فلسطینی‌ها و مقاومت در نوار محاصره شده غزه حمایت کردند.

در این تجمعات صدها آواره فلسطینی و نمایندگان نیروهای ملی و اسلامی و کمیته‌های ملی و هیئت‌ها و موسسات اثر گذار و فعال، در راستای تعامل و همبستگی آوارگان فلسطینی با مردم خود در نوار غزه و تمام فلسطین اشغالی در سایه ادامه یافتن حملات اشغاگران علیه شهروندان و فرماندهی مقاومت در غزه حضور یافتند.

در اردوگاه برج البراجنه در جنوب بیروت پایتخت لبنان صدها پناهنده فلسطینی در مرکز اردوگاه تجمع کردند و پرچم های فلسطین را بالا بردند و در همبستگی با اهالی غزه در مبارزه با دشمنی که بیش از چهار روز است به سمت مردم غزه حملات وحشیانه کرده شعار سر دادند.

همچنین صدها نفر در میدان شهدا شهر صیدا تجمع کردند که در آن نیروهای ملی لبنان و نمایندگان سازمان ملی ناصری و جنبش اسلامی لبنان و نمایندگانی از نیروها و گروه‌های فلسطینی نیز حضور داشتند. در سخنانی که سخنگوی سازمان مردمی ناصری در این مراسم ایراد کرد، وی سکوت عربی و بین المللی را در برابر جنایت‌های اشغالگران علیه مردم غزه محکوم کرد و بر درستی مسیر مقاومت و مقابله با نفوذ اشغالگران و بی توجهی آنها به تمامی کنوانسیون های بین المللی هشدار داد.

همچنین اردوگاه البص شاهد حضور راهپیمایی مردمی در خیابانهای این اردوگاه بود و سرودهای ملی فلسطین در این مکان در کنار بلند کردن پرچم های ملی طنین انداز شد.

در این مراسم محمود عوض یکی از اعضای رهبری حزب دمکراتیک لبنان به نمایندگی از کمیته اقدام مشترک فلسطین سخنرانی کرد و بر ادامه یافتن مقاومت فلسطینی‌ها در مبارزه با تجاوازت وحشیانه دشمن صهیونیستی علیرغم گذشت ۷۵ سال از روز نکبت در فلسطین و دردها و آلام و خون‌های ریخته شده شهدا، اسرا و مصائبی که بر سر فلسطینی‌ها آوردند تأکید کرد.

تجمع آوارگان فلسطینی در لبنان برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه + عکس

تجمع آوارگان فلسطینی در لبنان برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha