دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اردکان

حوزه/ استقبال پرشور بانوان در هفت شب اجرای نمایش طنز گروه هنری مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اردکان نشان از اهمیت فراهم کردن محتوای دینی همراه با شادی حلال به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، به همت مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها اردکان نمایش «شابی بی» و «یک چای نبات» با نویسندگی وکارگردانی خانم صدیقه سادات شاکر و بازیگری مبلغین و طلاب گروه حوزوی«خورشید کویر» به مدت هفت شب در تالار فرهنگ شهرستان اردکان برای بانوان برگزار شد.

این نمایش در قسمت اول به اهمیت واسطه گری در ازدواج، ملاک های صحیح و غلط انتخاب همسر و سختگیری های خانواده ها در امر ازدواج تحت عنوان«دفتر همسر گزینی شا بی بی» و در قسمت دوم اهمیت ازدواج سالمندی، معرفی چادر میزبان، معرفی کتاب‌هایی با موضوع حجاب از جمله : ترگل و ...، آداب مراسم عروسی و ازدواج آسان، اهمیت نیاز رجوع به مشاوره دینی ،و... تحت عنوان«یک چای نبات» پرداخته است.

این نمایش با توجه به معضل شهر، نگارش شد و با لهجه شیرینی اردکانی تا کنون مورد استقبال بیش از هزار بانوی اردکانی قرار گرفته است و استقبال پرشور بانوان دراین چند شب نشان از اهمیت فراهم کردن محتوای دینی همراه با شادی حلال می‌باشد و حضور طلاب و مبلغین در عرصه هنر به ویژه نمایش ضروری است.

به گفته خانم صدیقه سادات شاکر، نویسنده و سرپرست گروه «خورشید کویر»، نقطه قوت اجرای این نمایش اینکه قسمت اول نمایش یعنی «دفتر همسر گزینی شا بی بی» با بیش از ۱۸ بار اجرا و قسمت دوم«یک چای نبات» با بیش از ۱۰ بار اجرا از سال گذشته تا کنون مخاطبانی داشته است که چندین بار نظاره گر این نمایش بوده اند و به طور حضوری از گروه تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha