یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 9, 2024
دهه کرامت

حوزه/ مسئول ستاد زیر سایه خورشید شهرستان گناوه از برگزاری جشن زیر سایه خورشید و برنامه‌های دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، تعدادی از اعضای ستاد کانون خدمت رضوی شهرستان گناوه به منظور هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات دهه کرامت و جشن های زیر سایه خورشید عصر امروز با حجت الاسلام رکنی حسینی امام جمعه این شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

ابراهیم ملک زاده مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان گناوه در این دیدار ضمن بیان برنامه‌های تعیین شده در دهه کرامت، اظهار داشت: در دهه کرامت، علاوه بر برنامه‌ریزی فعالیت‌های مختلف، محرومیت زدایی توسط خادمیاران در کنار سایر برنامه‌های فرهنگی و ارزشی تداوم خواهد داشت.

عبدالحمید شیخی مسئول ستاد زیر سایه خورشید شهرستان گناوه نیز به تشریح عناوین و زمانبندی برنامه‌های این دفتر در شهرستان گناوه در دهه کرامت پرداخت و افزود: امید است بتوانیم با مدد و یاری امام رضا(ع)، برنامه‌های خوبی در شهرستان به‌خصوص در دهه کرامت برگزار کنیم.

شیخی یادآور شد: جشن خیابانی با حضور مداحان رضوی، استقبال از کاروان زیر سایه خورشید، برپایی کاروان شادی همزمان با ولادت امام رضا(ع) و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، دیدار با خانواده‌های جانبازان و شهدا و اجرای سرود، بخشی از برنامه‌های دهه کرامت و زیر سایه خورشید در شهرستان گناوه خواهد بود.

به گزارش حوزه، آیین دهه کرامت از روز میلاد حضرت معصومه(س) در استان بوشهر با حضور تعدادی از خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) آغاز و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha