شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفدر پناهی

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر دو روزه آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور به این استان، گفت: ان‌شاءالله این سفر برای استان پر خیر و برکت خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویر احمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، با اشاره به سفر دو روزه آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور به این استان، اظهار داشت: ان‌شاءالله این سفر برای استان پر خیر و برکت خواهد بود و برنامه‌های متعددی برای سفر مدیر حوزه‌های علمیه کشور به استان پیش‌بینی‌شده است.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد به تشریح اهم برنامه‌های این سفر پرداخت و گفت: در این سفر دو مدرسه علمیه سفیران هدایت شهر یاسوج و گچساران به دست آیت الله اعرافی افتتاح خواهد شد و همچنین بازدید از ساختمان مدیریت حوزه استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله اعرافی در این سفر نشستی با نماینده ولی فقیه در استان و همچنین استاندار خواهد داشت، اظهار کرد: نشست با مسئولان و مدیران فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌های مدیر حوزه‌های علمیه در سفر به کهگیلویه و بویر احمد خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین پناهی با اشاره به اینکه آیت‌الله اعرافی نشستی با اساتید، طلاب، فضلا و کادر حوزه‌ علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بازدید از مدارس علمیه سراسر استان نیز از برنامه‌های این سفر دو روزه خواهد بود.

پایان پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha