شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024
س

امام جمعه نوش آباد به آثار و برکات فراوان تسبیحات حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و گفت: امام صادق علیه السلام می ‏فرماید: هر کس پس از اتمام نماز واجب و قبل از آنکه حالت نماز را بر هم زند در همان حالت نشسته و رو به قبله تسبیح حضرت فاطمه (س) را به جای آورد گناهان او بخشیده می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام سیدحسین علوی امام جمعه نوش آباد شب گذشته در مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق (ع) که در مسجدصادقیه این شهر برگزار شد به توصیه های امام جعفر صادق (ع) درباره یاد خدا اشاره کرد و گفت: حضرت ذیل آیه 41 سوره مبارکه احزاب فرمودند هرچیزی حدی دارد که در آن جا به پایان می رسد مگر یاد خدا که آن را حدی پذیر نیست. امام صادق علیه السّلام فرموده است «از مهمترین چیزهایی که خداوند بر بندگانش واجب فرموده یاد خداست».

امام جمعه نوش آباد بر لزوم یاد خدا در تمام اوقات تأکید کرد و یادآور شد: تا آنجا که می توانید در تمام ساعات شبانه روز خدای متعال را بسیار یاد کنید زیرا که خداوند به بسیار یاد کردن خود فرمان داده است.

حجت الاسلام علوی به برخی از توصیه های امامان معصوم (ع) در بالا بردن وسعت روحی با خواندن تسبیحات حضرت زهرا( س) اشاره کرد و ابراز داشت: تسبیحات حضرت زهرا (س) موجب زیادشدن حسن خلق، محبت و عشق به پروردگار، احساس حضور در محضر رب، مصون ماندن در برابر شیطان و پرهیز و دوری از عُجب و خودپسندی می شود.

امام جمعه نوش آباد به آثار و برکات فراوان تسبیحات حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و یادآور شد: امام صادق علیه السلام می ‏فرماید: هر کس پس از اتمام نماز واجب و قبل از آنکه حالت نماز را بر هم زند در همان حالت نشسته و رو به قبله تسبیح حضرت فاطمه (س) را به جای آورد گناهان او بخشیده می شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha