پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
عرضه آثار مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات در نمایشگاه کتاب تهران

حوزه/ جدیدترین آثار مؤلفان مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات، به همت موسسه انتشارات حوزه‌های علمیه منتشر و در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، «رفتار معصومان علیهم‌السلام و حاکمان زمان»، «اسلام و رفتار سیاسی»، «تاریخ تشیع در ایران»، «هدف آفرینش انسان»، «خورشید بی‌غروب»، «خمس، چیستی و چرایی»، عناوین تألیفات چاپ نخست محققان و پژوهشگران مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه است که توسط نشر حوزه در نمایشگاه کتاب تهران به علاقه‌مندان عرضه شده است.

هم‌چنین «نجوم‌شناسی در قرآن»، «فلسفه احکام»، «خاتمیت در محضر علما»، «تاریخ روحانیت شیعه»، «عدل و حکمت»، «وهابیت معاصر» و «چیستی و چرایی مجازات اسلامی» از دیگر آثار تألیفی این مرکز تحقیقاتی در پاسخ به سؤالات و شبهات روز است که توسط موسسه انتشارات حوزه‌های علمیه تجدید چاپ شده و در غرفه نشر حوزه با تخفیف ویژه، به بازدیدکنندگان تقدیم می‌گردد.

کتاب‌دوستان فرهیخته نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ شب با مراجعه به غرفه موسسه انتشارات حوزه‌های علمیه (مصلای امام خمینی‌(ره)، شبستان امام خمینی، سالن۳، راهرو ۱۸، غرفه ۱۱)، ضمن تهیه این کتب، با دیگر آثار محققان علوم اسلامی در رشته‌های مختلف آشنا شوند.

هم‌چنین علاقه‌مندانی که فرصت و امکان حضور در نمایشگاه کتاب را ندارند نیز می‌توانند با مراجعه به بخش مجازی این نمایشگاه در ketab.ir یا فروشگاه اینترنتی موسسه نشر حوزه به نشانی nashrehowzeh.ir کتب مورد علاقه و نیاز خود را با تخفیف خریداری نمایند.

انتهای پیام

جدیدترین آثار مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد

جدیدترین آثار مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha