جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
کد خبر: 1087101
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
حجت الاسلام والمسلمین علی امینی اطهر، نماینده طلاب یاسوج، گچساران و دنا

مسئول دفتر قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان طلاب وفضلای کشور در یادداشتی نوشت: جریان های غیر انقلابی بدون سروصدا در حال خرید سایت و پیج و کانال برای ورود به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام علی امینی اطهر نماینده طلاب و فضلای شهرستان‌های بویراحمد و گچساران طی یاداشتی با موضوع «ابزار شناخت و تاکتیک و تحرکات جریان غیر انقلابی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی: آورده است:

ابزار شناخت"(وجَعلَ لکمُ السّمعَ والابصارَ والأفئدةَ)"

آهسته آهسته در حال ورود به عرصه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و لازم است هوشیار باشیم و تحرکات و تحولات آن را به درستی رصد کنیم.

(ایُّهاالْغافُلونَ غیرُالْمَغفُولِ عَنْهُمْ) جریان غیر انقلابی و برخی غربگرایان چند وقتی هست که در حال تدارک برای ورود تمام قد به کارزار انتخابات هستند. چرا که میدانند «کلید پیروزی انتخابات ریاست جمهوری در پیروزی مجلس به دست خواهد آمد».

لذا بدون ایجاد حساسیت در حال برنامه ریزی و بسترسازی در این مهم هستند به همین خاطر می طلبد نیروهای انقلابی باید تا دیر نشده تصمیم واحد و درستی بگیرند.

در شرایط فعلی خرید رسانه یکی از تاکتیک های آنان است. بدون سروصدا در حال خرید سایت و پیج و کانال هستند. طی هفته ها و ماههای آتی نیز با بسیاری از کانال دارها، و سلبریتی‌ها هم قرارداد نوشتند و می نویسند تا در برنامه انتخاباتی طرح ریزی شده نقش آفرینی کنند.

بخشی از خریدها و قراردادهای آنها در پیام‌رسان های داخلی خواهد بود. یعنی با پرچم بی طرفی یا انقلابی گری به عرصه انتخابات ورود میکنند تا بتوانند در میان بدنه اجتماعی انقلابیون تشکیک و تفرقه ایجاد کنند.

در کنار جریانات برخی احزاب غیر انقلابی، و بعضی از فعالین جریان انقلابی نیز در تدارک اُدروکشی مجزا از بدنه اصلی جریان انقلابی هستند تا بتوانند به زعم خود سهم بیشتری در مجلس آینده داشته باشند.

قطعا ما در حوزه وحدت بین نیروهای انقلابی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دچار چالش هستیم و از هم اکنون باید تک روی ها و خود خواهی ها را کنار گذاشته و برای حصول به یک اجماع انتخاباتی اقدام نمائیم.

برخی از فعالان انقلابی ساز تفرقه را خواهند زد و پازل غیر انقلابیون را تکمیل خواهند کرد؛

باید از هم اکنون مراقبت کنیم تا این سازها در حداقل ممکن نواخته شود.

افراد پیروزی خود را در اختلاف و تفرقه و تشکیک جبهه انقلاب خواهند دید. باید مراقب بود تا این خواسته تحقق پیدا نکند.

مراقب تحرکات افراد به ظاهر انقلابی ها و اساتید عملیات روانی رسانه ای شأن باشیم تا بازی نخوریم.

علی امینی اطهر

نماینده طلاب یاسوج و گچساران

مسؤل دفتر قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان طلاب وفضلای کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha