پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام حسین رفیعی

حوزه/ مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه گفت: ورزش خودش یک عرصه برای تبلیغ و کارآمدی اجتماعی حوزه‌های علمیه به شمار می‌رود که با برگزاری جشنواره‌ها می‌توان به رشد آن در بین طلاب کمک کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به برگزاری اولین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب در کشور اظهار داشت: یکی از نقاط بسیار مهم، امید آفرینی و اعتدال در شخصیت انسانی مسئله ورزش است.

وی ادامه داد: طلاب نیز از این مهم مستثنی نیستند بحمدالله رویکردی که مدیر حوزه‌های علمیه به ورزش دارند موجب شده که جشنواره‌های استانی به جشنواره‌های ملی تبدیل شود به‌طوری‌که امسال برای اولین‌بار این جشنواره در سطح ملی در ورزشگاه آزادی برگزار شد و مورد استقبال طلاب قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی بیان داشت: امور طلاب که حامی طلاب در حوزه‌های علمیه است رویکردی که دارد این است که طلاب در کنار درس، بحث، کسب فضیلت و معنویت بتوانند در عرصه‌های ورزشی حضور داشته باشند.

وی به اهمیت ورزش اشاره کرد و گفت: ورزش خودش یک عرصه برای تبلیغ و کارآمدی اجتماعی حوزه‌های علمیه به شمار می‌رود که با برگزاری جشنواره‌ها می‌توان به رشد آن در بین طلاب کمک کرد هر چند که این حرکت باید تقویت شده و رشته‌های زیادی را شامل شود.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه تأکید کرد: یکی از اهداف برگزاری این مسابقات این است که افراد بااستعداد و توانمندهای را کشف و زمینه را برای تقویت و جهت‌دهی آن‌ها مهیا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فعالیتهای جهادی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    فعالیتهای جهادی را دنبال کنید. هم ورزیدگی ایجاد می کند، هم انرژی تخلیه شده به صورت یک کار عمرانی نمود پیدا می کند و می ماند، هم ...
  • . IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    فعالیت جهادی یک تیر و چند نشان است روح و تن هر دو از قبل آن بهره مند می شوند
  • الگوگیری IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    اگر فعالیتهای جهادی طلاب تقویت شود، باعث تقویت آنها در میان سایر اقشار خواهد شد، و برکاتش بیشتر و بیشتر جامعه را مفید واقع می شود
  • تاسی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    فعالیت جهادی تاسی از حضرات معصومان علیهم السلام است. امیر المومنین چقدر از ضعفا دستگیری کرد. در ساختمان سازی می شود با کار جهادی هزینه ساخت را کاهش قابل توجهی داد.
  • ساعات فراغت IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    الآن یکی از مشکلات جوانان از جمله طلاب عزیز، مساله مسکن هست، سازماندهی اوقات طلاب می تواند به گونه ای صورت گیرد که ساعاتی از روز، به فعالیت عمرانی بپردازند، و در واقع کار تفریحی باشد. فعالیتها تجمیع و محاسبه می شود و در نهایت می تواند افراد را با توجه به مجموع کارکردشان، خانه دار نماید.