چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
غرفه نشر حوزه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

حوزه/ موسسه انتشارات حوزه‌های علمیه با ۷۰ جلد کتاب چاپ اول در موضوعات گوناگون، پذیرای کتاب‌دوستان در نمایشگاه کتاب تهران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود، «نشر حوزه» با هفتاد جلد کتاب چاپ نخست در موضوعات گوناگون دینی، علمی، درسی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و... پذیرای علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی است.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ برپاست و بازدیدکنندگان گرامی می‌توانند با مراجعه به غرفه موسسه انتشارات حوزه‌های علمیه (مصلای امام خمینی‌(ره)، شبستان، سالن۳، راهرو ۱۸، غرفه ۱۱)، ضمن آشنایی با جدیدترین آثار اساتید و محققان علوم اسلامی در رشته‌های گوناگون و خرید کتب مورد علاقه‌شان، مجموعه متنوعی از دانستنی‌ها و معلومات را همراه و همنشین ارزشمند اوقات فراغت خود و خانواده ارجمندشان سازند.

برای کتاب‌دوستانی که مجال و امکان بازدید و خرید حضوری را ندارند نیز زمینه خرید اینترنتی فراهم شده و می‌توانند از بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ketab.ir یا فروشگاه اینترنتی موسسه نشر حوزه به نشانی: nashrehowzeh.ir کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه را با تخفیف تهیه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha