پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
جوانی جمعیت

حوزه/ خطیب موقت جمعه جم با بیان اینکه نجات کشور در آینده در گرو جوان شدن نیروی انسانی است گفت: رشد جمعیت در ایران سال‌هاست که اوضاع خوبی ندارد و باید خانواده ها بستر مناسبی جهت ازدواج جوانان آماده کنند دولت هم کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام عباس فتحی، امام جمعه موقت جم، امروز در خطبه های نماز جمعه با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) گفت: حضرت معصومه (س) یک دختر عالمه، عاقله، مجاهده و مطیع امام زمان خود بوده است و لازم است بانوان و دختران ما در پاکدامنی، نجابت و کرامت انسانی و مردان ما در ولایت پذیری از فاطمه معصومه (س) الگو بگیرند.

امام جمعه موقت جم با تبریک پیش رو بودن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: خیانتی که حزب بعث در خرمشهر انجام داد داعش انجام نداد؛ خرمشهر با تکیه بر روحیه ایمان و بصیرت مردمی که به فرمان امام خود ندای لبیک سردادند آزاد و پیروز شد.

وی با بیان اینکه درس بزرگ فتح خرمشهر قهرمان، ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی دشمنان و ثمره اش پیروزی است گفت: امروز هم در صحنه ها اگر همراه و پشت سر ولایت باشیم دشمنان این ملت هیچ غلطی نمی توانند کنند.

حجت الاسلام فتحی با اشاره به موضوع جمعیت و فرزندآوری گفت: از مؤلفه های مهم اجتماعی، سیاسی و اقتصادی یک کشور بحث فرزند آوری و جمعیت است. اگر در باب جمعیت و فرزند آوری دقت نشود هم بحران اقتصادی و هم بحران اجتماعی پدید می آید.

خطیب موقت جمعه جم با بیان اینکه نجات کشور در آینده در گرو جوان شدن نیروی انسانی است ادامه داد: رشد جمعیت در ایران سال‌هاست که اوضاع خوبی ندارد و باید خانواده ها بستر مناسبی جهت ازدواج جوانان آماده کنند دولت هم کمک می کند.

وی با اشاره به موضوع بیکاری جوانان منطقه گفت: در منطقه نباید جوان بیکار داشته باشیم، روزی بود که ما نیروی متخصص و فنی نداشتیم ولی الان داریم. مسئولین در قبال اشتغال جوانان احساس وظیفه کنند، آن مسئولی موفق است که دغدغه اش حل مشکلات مردم باشد.

حجت الاسلام فتحی گفت: در بحث راه های مواصلاتی اتفاق خوبی افتاده اما رضایت بخش نیست به ویژه راه ارتباطی جم به سیراف که نیاز به مرمت و بازسازی عاجل دارد، فرماندار ضمن ورود به این خواسته مهم مردمی که خطر ساز شده، مطالبه جدی از شرکت ها که راه اصلی خودشان هم هست اولویت قرار داده و تا حصول نتیجه را دنبال کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha