یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هیئتی از سرشناسان و اساتید منطقه المعامل بغداد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد صافی متولی شرعی آستان مقدس حضرت عباس (ع) گفت: جوانان دژ مستحکم جوامع هستند و باید از انحراف آنها جلوگیری کرد.

ه گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از سرشناسان و اساتید منطقه المعامل بغداد به ریاست حجت الاسلام احمد بغدادی یکی از معتمدین مرجعیت دینی با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد صافی متولی شرعی آستان مقدس حضرت عباس (ع) دیدار کردند.

در این دیدار، به گرفتاریهای مردم این منطقه به دلیل کمبود خدمات و بی توجهی شدید به جنبه های آموزشی، فرهنگی و بهداشتی پرداخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد صافی به چند موضوع مهم که می‌تواند در بهبود وضعیت مؤثر باشد، اشاره کرد و گفت که اولین کار مراقبت از آگاهی جوانان، تربیت و مصونیت دادن آنان از افتادن در چنگال فساد و انحراف است.

وی تصریح کرد: مرجعیت دینی همواره به مراقبت از قشر جوانان رهنمون بوده است، زیرا آنان ذخیره جامعه و قلعه مستحکم آن هستند و راهی جز کمک به مصونیت آنان و ارتقای فرهنگ آنان نداریم و این کار با تشویق و ترغیب آنان به حضور در دوره‌های فکری و فرهنگی که در مناطقشان برگزار می‌شود، بلکه حضور در کنار شخصیت‌ها در این مجالس محقق خواهد شد. این حضور تاثیر مثبتی بر رفتارها و بنای فکری آنها خواهد داشت.

این هیئت نیز از تولیت شرعی آستان مقدس حضرت عباس (ع) در بنای مدارس آموزشی در این منطقه درخواست مساعدت کرد و حجت الاسلام والمسلمین صافی بیان داشت: آستان مقدس عباسی تا جایی که بتواند از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی‌کند.

در زمینه مسائل پزشکی و بهداشتی تولیت شرعی آستان مقدس حضرت عباس (ع) دستور داد تا یک تیم پزشکی با تخصص‌های متعدد، به همراه آمبولانس، لوازم پزشکی و داروهای درمانی برای بازدید از این منطقه اعزام شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha