جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حسن محمدی

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: باید این زمینه را برای شادی و تفریح جوانان و خانواده‌ها با استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه، نهادها و سازمان‌ها فراهم کنیم و متأسفانه عدم وجود چنین جلسات و برنامه‌هایی موجب شده جوانان به سمت تفریحات ناسالم بروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسن محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه امروز در جلسه شئون فرهنگی که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، با بیان این‌که باید برای جوانان تفریح سالم را ایجاد کنیم، اظهار داشت: باید این زمینه را برای شادی و تفریح جوانان و خانواده‌ها با استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه، نهادها و سازمان‌ها فراهم کنیم و متأسفانه عدم وجود چنین جلسات و برنامه‌هایی موجب شده جوانان به سمت تفریحات ناسالم بروند.

وی افزود: ارومیه و آذربایجان‌غربی با داشتن گروه‌های سرود تئاتر و جریان‌های سالم مردمی، این ظرفیت را دارد که برنامه‌های جذاب و شاد را در سطح کشور برگزار کند و لذا باید در این راستا برنامه ریزی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه خاطرنشان کرد: دهه کرزامت فرصت مناسبی برای معرفی الگوهای دینی شاد و مفرح برای جوانان است و ضروری است جشن‌های هفتگی و ماهانه با محوریت تقویت بنیه‌های دینی و اعتقادی جوانان در سطح شهر برگزار شود.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن اعیاد دهه کرامت، دهه ولایت و امامت و جشن بزرگ غدیر و برگزاری موفق جشن‌های دو سال قبل در سطح شهر ارومیه، لازم است تا با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، مجموعه‌های مختلف، برنامه‌های خود را با هدف تقویت جریان‌های مردمی برنامه ریزی کنند.

همچنین در این جلسه ادریس آقالو دبیر جشنواره زیر سایه خورشید آذربایجان‌غربی با ارائه گزارشی از برنامه‌های این جشنواره در دهه کرامت، گفت: جشنواره زیر سایه خورشید نمونه بارزی از مردمی سازی جریان‌های مردمی است و در این جشنواره ادارات و جشنواره‌ها کمترین دخالت را دارند و با کمک‌های مردمی مشکلات بسیاری از نیازمندان برطرف می‌شود.

همچنین در این جلسه چگونگی برگزاری باشکوه پنجمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین غلام‌رضا حسنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد روز دوشنبه ویژه برنامه‌ای بر سر مزار آن مرحوم برگزار شود.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha